Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور ارشد کاخ سفید طی دیداری با مشاور امنیت ملی دولت بایدن وی را در جریان اقدامات خود در زمینه توافق آبراهام میان 4 کشور عربی و رژیم صهیونیستی قرار داد.

به گزارش مشرق، «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی در نشست پشت درهای بسته در کنست رژیم صهیونیستی خبر داد که «جرد کوشنر» مشاور ارشد کاخ سفید با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی دولت «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا درباره سیاست‌های خاورمیانه‌ای ترامپ دیدار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری «آکسیوس»، فریدمن در این نشست گفت که کوشنر گزارشی را به سولیوان دربارت روند توافق آبراهام میان تل‌آویو و 4 کشور عربی ارائه داده است.

مشاوران ترامپ امیدوار هستند که جو بایدن روندی را که ترامپ آغاز کرده ادامه داده و دیگر کشورهای عربی نظیر عربستان سعودی را برای عادی سازی روابط با تل‌آویو ترغیب کند.

بر اساس گزارش‌ها، این دیدار دو هفته پیش و چند روز پیش از سفر کوشنر به عربستان سعودی برای حضور در نشست سران عربی حاشیه خلیج فارس برگزار شد. هنوز مشخص نیست که آیا کوشنر پیامی را از سولیوان برای سران کشورهای عربی آورده یا خیرد.

همچنین یکی از مقامات دولت ترامپ به آکسیوس گفت که «آوی برکوویتز»، نماینده ترامپ در امور خاورمیانه دیداری با یکی از مقامات سابق دولت اوباما که احتمال متصدی امور خاورمیانه در دولت بایدن خواهد شد، داشته و با وی درباره موضوعات مرتبط با خاورمیانه گفت‌وگو داشته است.

طی چند ماه اخیر کشورهای امارات عربی متحده، بحرین، سودان و مغرب در ازای دریافت برخی موارد مطلوب خود، با رژیم صهیونیستی توافق سازش امضا کرده و روابط خود را عادی‌سازی کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی رژیم صهیونیستی امنیت ملی عربستان سعودی کاخ سفید تل آویو دیوید فریدمن مشرق جو بایدن جرد کوشنر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودوری «بن گویر»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نتیجه واژگونی خودروی خود راهی بیمارستان شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

کد خبر 6089305

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟
  • خودوری «بن گویر» واژگون شد
  • واژگونی خودوری «بن گویر»
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد