Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن دی سی وضعیت اضطراری اعلام کرد.

بر این اساس، ترامپ با صدور بیانیه‌ای به دلیل مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در پایتخت این کشور به مدت ۲ هفته وضعیت اضطراری اعلام کرد.

قرار است از ۱۱ تا ۲۴ ژانویه تدابیر امنیتی شدیدی در واشنگتن دی سی برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تحلیف بایدن در بیستم ژانویه (اول بهمن ماه) برگزار خواهد شد. با این حال، پس از یورش طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا، نگرانی‌ها درباره احتمال وقوع حملات مشابه در مراسم تحلیف بایدن افزایش یافته است.

همچنین وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با صدور مجوز استقرار ۱۵ هزار نیروی گارد ملی این کشور برای برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن تصاویری از ورود این نیرو‌ها به واشنگتن منتشر کرده است.

وزارت دفاع آمریکا طی اطلاعیه ای، از اعزام نیرو‌های بیشتر به واشنگتن و پیش از برگزاری مراسم تحلیف بایدن بمنظور جلوگیری از بروز خشونت‌های جدید خبر داد.

پنتاگون همچنین اعلام کرده است که، برای مراسم تحلیف جو بایدن که قرار است در روز ۲۰ ژانویه برگزار شود، تدابیر ویژه امنیتی از روز ۱۳ ژانویه آغاز خواهد شد.

پیش از این، وزارت دفاع آمریکا از صدور مجوز استقرار ۱۵ هزار نیروی گارد ملی این کشور برای برگزاری مراسم تحلیف خبر داده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن واشنگتن دی سی مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم