Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتصاب‌هایی که اخیراً داشته است و اینکه چه تغییرات دیگری را در آینده رقم خواهد زد به خبرنگار مهر بیان کرد: این تغییرات بستگی به عملکرد همکاران من دارد در حکم ریاست سازمان صداوسیما به من حدود ۱۲ محور برای پیگیری مطرح شده بود و من هم حدود ۲۰ محور اضافه کردم و اعلام کرد که همکارانم با این محورها سنجیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من چنین اخلاقی ندارم که از همکاری خداحافظی کنم بلکه آن همکار است که به واسطه عملکردش از پستی خداحافظی می‌کند. این نکته را هم به صورت رسمی خدمت مدیران شبکه‌ها ابلاغ کردم و راهش را هم گفته‌ام که این ۳۰ محور را با هر یک از برنامه‌های خود مطابقت دهند و در نظر بگیرند که برنامه‌ها کدام یک از آن شاخص‌ها را پوشش می‌دهند.

معاون صدا تصریح کرد: مدیران شبکه‌ها باید با این تطبیق ببینند اگر آن ۳۰ شاخص پوشش داده می‌شود برنامه‌ها را حمایت و تقویت کنند و اگر به هر دلیلی پوشش داده نمی‌شود از آن برنامه خداحافظی کنند و مشخص می‌شود آن برنامه در اولویت ما نیست.

بخشی‌زاده در پایان درباره مهمترین محورهای این ۳۰ شاخص نیز بیان کرد: اقتصاد مقاومتی، شعار سال، مساله جمعیت، پرداخت به سبک زندگی، کنداکتور خوش ریتم، برنامه‌های صبحگاهی پر امید و پر نشاط از اولویت‌های ماست.

کد خبر 5119268 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت صدا رادیو علی بخشی زاده سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فیلم سینمایی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی ویروس کرونا فیلم کوتاه سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر دیدن این فیلم جرم است هنرهای تجسمی حسین مسافر آستانه حضور هنر ایران در جهان جشنواره فیلم عمار برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  این شبکه رادیویی در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم با راه‌اندازی پویش قدردانی از معلم در برنامه «زنگ انشا» به استقبال روز معلم می‌رود.

برنامه «زنگ انشا» که به انشا نویسی و انشا خوانی دانش آموزان اختصاص دارد، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از دانش آموزان کل کشور دعوت می‌کند در پویش قدردانی از معلم شرکت نمایند و با نوشتن انشا از معلم خود قدردانی نمایند.

علاقه‌مندانی که دوست دارند انشای آنها به گوش معلمشان برسد، می‌توانند فایل صوتی خوانش انشای خود را به آدرس @radiosabaFM ۱۰۵۵ ارسال نمایند.

انشا‌های ارسالی دانش آموزان در برنامه «زنگ انشا» تقدیم معلمشان می‌شود.

زنگ انشا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ به تهیه کنندگی محبوبه برزگر از رادیو صبا پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نخواهد شد
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها