Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رجبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بند خاکی روستای حسن‌آباد با ۵۱ هزار متر مربع عملیات خاکی و ۲ هزار متر مکعب عملیات سنگ و ملاتی و با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تکمیل شده و آماده افتتاح برای دهه فجر است.

 وی با بیان اینکه ۴۶۰ هکتار عملیات هلالی آبگیر در منطقه شاهرخت در دست اجرا است گفت: این طرح با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زیرکوه بیان کرد: ۴۰۰ هکتار هلالی آبگیر در منطقه بارنجگان نیز با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان در دست ساخت است.

وی افزود: ۷۰ هکتار پروژه جنگل‌کاری با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان در منطقه دارج شهرستان نیز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و عملیات اجرایی طرح نهال‌کاری دق پترگان با ۱۰۰ هکتار عرصه و اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

رجبی اظهار داشت: طرح آبیاری سنواتی در دشت بمرود نیز با ۴۱۵ هکتار و اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در دست انجام است.

شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در فاصله ۱۶۰ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

برچسب‌ها منابع طبیعی و آبخیزداری بیابان زدایی خراسان جنوبی زیرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری بیابان زدایی خراسان جنوبی منابع طبیعی و آبخیزداری بیابان زدایی خراسان جنوبی زیرکوه اخبار کنکور میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان گفت: از پنجشنبه تا صبح امروز همچنین در مناطق حصاردار، بیشه و فریز شهرستان خوسف ۵۵ میلیمتر، در علی آباد زارعین ۴۲ میلی‌متر، در سربیشه ۳۹ میلیمتر، قاین و خوسف ۲۵ میلیمتر، زهان ۲۴ میلیمتر، بیرجند ۲۳ میلیمتر، دهسلم ۷ میلی‌متر، بشرویه ۵ میلی‌متر، حاجی آباد زیرکوه ۱۸ میلی‌متر، سرایان ۱۷ میلی‌متر، نهبندان ۱۶ میلیمتر، فردوس ۱۵ میلی‌متر، طبس ۱۱ میلی‌متر، اسدیه ۲۲ میلیمتر و درح سربیشه ۲۰ میلی‌متر باران باریده است.


نخعی افزود: برای امروز نیز ناپایداری‌های جوی و بارندگی‌ها در استان به ویژه در نواحی شمالی ادامه دارد و وقوع رعد و برق و رگبار نیز پیش‌بینی می‌شود که در شهرستان زیرکوه علاوه بر جاری شدن رواناب احتمال سیلابی شدن مسیر‌ها نیز وجود دارد.


وی گفت: فردا شرایط جوی در استان به نسبت پایدار است، دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری افزایش ابر در استان محتمل است و همچنین به لحاظ دمایی تا دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ۵ تا ۱۰ درجه دما را در استان داریم.

دیگر خبرها

  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل