Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@02:10:16 GMT

اعلام رده‌بندی باشگاه‌های اروپا

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۴۲۴۹

اعلام رده‌بندی باشگاه‌های اروپا

اتحادیه فوتبال اروپا رده‌بندی جدید تیم‌های باشگاهی در قاره سبز را اعلام کرد که در این رده‌بندی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان صدرنشین است.

به گزارش مشرق، در جدیدترین رده‌بندی باشگاهی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) که بر اساس عملکرد تیم‌های باشگاهی قاره سبز در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا طی بازه زمانی پنج ساله (از فصل 17-2016 تا 21-2020) در نظر گرفته شده است، تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با 127 امتیاز همچنان صدرنشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جایگاه دوم تیم فوتبال بارسلونا قرار دارد که 121 امتیازی است و پس از این تیم هم یوونتوس ایتالیا با 118 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

با حضور تیم‌های رئال مادرید (117)، اتلتیکومادرید (115)، منچسترسیتی (110)، پاری‌سن‌ژرمن (106)، سویا (97)، منچستریونایتد (97) و لیورپول (96) رده‌بندی 10 تیم برتر یوفا کامل می‌شود.

در همین حال در رده‌بندی یوفا از لیگ‌های برتر اروپا براساس عملکردشان در پنج سال اخیر رقابت‌های اروپایی شامل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، لالیگای اسپانیا با 92.283 امتیاز صدرنشین است، لیگ برتر انگلیس با 90.712 امتیاز در رده دوم قرار دارد، سری A ایتالیا با 72.295 امتیاز سوم است، بوندس‌لیگای آلمان با 71.856 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و لوشامپیونه فرانسه نیز با 54.915 امتیاز پنجمین لیگ است. لیگ‌های پرتغال، روسیه، هلند،‌ بلژیک و اتریش هم به ترتیب در رده‌های ششم تا دهم قرار دارند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی بارسلونا یوونتوس فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لیگ قهرمانان رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا / رئال مادرید در صدر

رئال مادرید در مجموع در جام باشگاه‌های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا با 17 حضور در فینال‌ها رکورددار است.

طرفداری | رئال مادرید در فرمت لیگ قهرمانان اروپا بیشترین حضور را در فینال این تورنمنت معتبر تجربه کرده است.

سایت ترانسفرمارکت به بهانه صعود دورتموند به لیگ قهرمانان اروپا و به استناد به داده‌های یوفا، اقدام به معرفی 10 تیم با بیشترین حضور در فینال این مسابقات کرده است که مطابق انتظار، پادشاه لیگ قهرمانان با 8 حضور در فینال این رقابت‌ها در صدر قرار گرفته است. پس از رئال مادرید، تیم‌های میلان، بایرن مونیخ و یوونتوس با 6 حضور در فینال در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. حضور یوونتوس با 6 فینال و آمار بد این تیم ایتالیایی در فینال‌ها از نکات جالب‌توجه این فهرست است.

دورتموند هم با پیروزی مقابل پاری سن ژرمن، سومین فینال خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند و دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید هم می‌توانند با صعود به فینال آمار خود را ارتقاء بخشند به خصوص بایرن مونیخ که می‌تواند با 7 فینال به تنهایی در جایگاه دوم و پشت سر رئال مادرید قرار گیرد.

گل قهرمانی وینیسیوس جونیور به لیورپول در فینال 2022 تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید: 8 میلان: 6 بایرن مونیخ: 6 یوونتوس: 6 بارسلونا: 5 لیورپول: 5 منچستریونایتد: 4 دورتموند: 3 چلسی: 3 منچسترسیتی: 2 10 تیم با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال جام باشگاه‌های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید: 17 میلان: 11 بایرن مونیخ: 11 لیورپول: 10 یوونتوس: 9 بارسلونا: 8 بنفیکا: 7 آژاکس: 6 اینتر: 6

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا / رئال مادرید در صدر
  • خداحافظی اشک‌بار افسانه داوری در پارک دو پرنس
  • حمله الخلیفی به خبرنگار: هیچی فوتبال نمی‌فهمی!
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس