Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@01:48:40 GMT

تازه‌ترین وضعیت کرونا در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۴۳۳۷

تازه‌ترین وضعیت کرونا در آمریکا

به گزارش فارس، طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم یکهزار و ۷۴۱ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۳۷۶ هزار و ۵۱ نفر افزایش یافت.

این آمار نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۲۰۷ هزار و ۹۰۳ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۲۲ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۳۸۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه جدیدترین آمار دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد، شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در آمریکا تاحدودی کاهش داشته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ میترز»، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا را ۲۳ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۱۹۷ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۳۸۵ هزار و ۲۴۹ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، برآورد کرده است که شمار کلی مبتلایان به کروناویروس در آمریکا ظرف یک ماه آینده به ۳۲ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۷۳۸ نفر و شمار قربانیان آن در این کشور به ۵۲۳ هزار و ۸۵۸ نفر می‌رسد.

این وبگاه آمریکایی همچنین گزارش کرد ایالت کالیفرنیا که در هفته‌های اخیر از نظر تعداد مبتلایان به کرونا بعد از رده دوم قرار گرفته بود، بار دیگر با دو میلیون و ۷۵۳ هزار و ۷۳۹ مورد ابتلا و ۳۰ هزار و ۲۶۰ مورد فوتی به کانون بیماری کرونا در آمریکا تبدیل شده است و ایالت تگزاس هم‌اکنون با یک میلیون و ۹۹۰ هزار و ۲۰۴ مورد ابتلا و ۳۰ هزار و ۵۸۵ مورد فوتی به رده دوم انتقال یافته است. ایالت نیویورک نیز که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون با یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۷۱ مورد ابتلا در رده پنجم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

نیویورک نیز با ۳۹ هزار و ۸۳۴ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۹۰ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۹۰۵ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۹۴۳ هزار و ۹۴۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دست‌کم ۵۰ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۸۳۲ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۱۰ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۹۱۳ مورد ابتلا و ۱۵۱ هزار و ۳۶۴ مورد فوتی و برزیل با هشت میلیون و ۱۳۳ هزار و ۸۳۳ مورد ابتلا و ۲۰۳ هزار و ۶۱۷ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

منبع: الف

کلیدواژه: تعداد مبتلایان مبتلایان به کرونا بیشترین تعداد مورد ابتلا مورد فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی