Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «کاهن معبد جینجا» در کمتر از یک ماه به چاپ هشتم رسید.

به گزارش مشرق، «کاهن معبد جینجا» سفرنامه ژاپن است که به قلم وحید یامین‌پور نوشته و با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شده است.

این کتاب پیش از توزیع هم توسط ناشر و تعدادی از کتابفروشان پیش‌فروش شده بود. استقبال از کتاب در مرحله پیش‌فروش با امضای نویسنده به حدی بود که سه چاپ اول کتاب در همان چند روز نخست به فروش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یامین‌پور در این کتاب ضمن تشریح سفر خود به کشور آفتاب تابان با نگاهی ریزبینانه سراغ این محورها هم رفته است: تفاوت و تمایزهای انسان ایرانی و انسان ژاپنی، آیا انسان ژاپنی همان انسان کره شمالی است؟، چرا ژاپنی‌ها از استفاده بمب اتم علیه خودشان را کار درستی می‌دانند؟، زن، مرد و فرهنگ جنسی در ژاپن، تصویری واقعی‌تر از نظم و بوروکراسی در ژاپن و زندگی، کار،‌ خانواده و در فرهنگ ژاپن.

وحید یامین‌پور پیش از این کتاب نیز کتاب‌های «ارتداد» و «نخل و نارنج» را منتشر کرده بود که با استقبال روبرو شده بودند.

«کاهن معبد جینجا» در ۲۱۲ صفحه و قیمت ۳۵ هزار تومان توسط موسسه انتشارات امیرکبیر راهی بازار شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی انتشارات امیرکبیر ژاپن مشرق وحید یامین پور کاهن معبد جینجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود

روز معلم در ژاپن هر روز گرامی داشته می‌شود زیرا احترام ویژه‌ای برای قشر معلم در این کشور وجود دارد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، جشن گرفتن روز معلم در ژاپن معنایی ندارد، چراکه در این کشور پیشرفته در اقتصاد، علوم و فناوری، معلمی معتبرترین حرفه و معلم محترم‌ترین فرد است. در واقع در ژاپن هر روز به نوعی روز معلم است و هیچ کشور دیگری به‌اندازه ژاپن به معلمان خود احترام نمی‌گذارد.

معلمان ژاپنی ارزش والایی دارند و بسیار مورد احترام هستند. کارآفرینان و فروشندگان ژاپنی از حضور معلمان در فروشگاه‌های خود بسیار خوشحال می‌شوند و آن را افتخاری برای خود می‌دانند. مردم این کشور حتی افراد مسن در اقدامی برای نشان دادن احترام به معلمان در وسایل‌نقلیه عمومی صندلی‌های خود را به اشخاص شاغل در این رشته می‌دهند و مغازه‌های اختصاصی برای معلمان وجود دارد که می‌توانند کالاها را در آن با قیمت‌های پایین‌تر خریداری کرد. به همین ترتیب در این کشور امتیازهای ویژه‌ای تنها برای معلمان ارائه می‌شود.

معلم، محترم‌ترین فرد و والاترین مقام در ژاپن

نهایت احترام ژاپنی‌ها نسبت به معلمان در اقداماتی هم‌چون اختصاص جایگاه‌های ویژه در حمل‌ونقل عمومی دیده می‌شود. علاوه بر این معلمان ژاپنی برای تهیه بلیط برای هر نوع حمل‌ونقل نیازی به حضور در صف ندارند.

احترام به معلمان از افتخارات افرادی محسوب می‌شود که همراه با آن‌ها در یک محیط قرار می‌گیرند و به این ترتیب همکاری با معلمان را نوعی امتیاز ویژه در نظر میگیرند. با این حال این کشور مراسمی ویژه در اول اکتبر برای ادای احترام به مربیان و معلمان خود برگزار می‌کند که ویژه کسانی است که به سن ۱۰۰ سالگی می‌رسند. دولت طی این گرامیداشت، یک فنجان نقره یادبود به هر یک اهدا می‌کند.

کد خبر 749597

دیگر خبرها

  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد
  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»