Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی ۳۰ آذرماه برگزاری مجمع عمومی این کمیته در ۵ بهمن ماه را مصوب کردند که چگونگی برگزاری به صورت «حضوری» یا «وبینار» را به بررسی شرایط زمان مجمع موکول کردند.

این در حالی است که طی دو هفته گذشته وزارت ورزش برگزار کننده مجمع انتخاباتی چهار فدراسیون بود که همگی به صورت حضوری و با شرکت تمام اعضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اما کمیته ملی المپیک هنوز در رابطه با چگونگی برگزاری مجمع سالیانه خود تصمیم گیری نهایی نداشته است. البته قرار است این تصمیم در نشست پیش روی اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی اتخاد شود.

این نشست به دلیل تعطیلی رسمی یکشنبه هفته آینده با یک روز تاخیر نسبت به همیشه، در روز دوشنبه (۲۹ دی ماه) برگزار می‌شود و طی آن علاوه بر چگونگی برگزاری مجمع در مورد دستورالعمل‌های آن هم بحث و بررسی خواهد شد. بررسی مسائل مربوط به بودجه سال آینده فدراسیون‌ها هم دیگر محور تعیین شده برای این نشست است.

کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: با توجه به بالا بودن تعداد اعضای مجمع در مورد چگونگی برگزاری آن تصمیم قطعی گرفته نشده است. کمیته ملی المپیک آمادگی لازم برای برگزاری این مجمع به صورت همیشگی (حضوری) را دارد اما به شرط اینکه مصوبه هیات اجرایی را در مورد آن بگیرد. این موضوع در نشست پیش رو مطرح و نهایی می‌شود.

وی با بیان اینکه مجمع عمومی و مسائل مربوط به برگزاری یکی از دو محور اصلی نشست آینده اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی است، ادامه داد: در این نشست دستورالعمل‌های مجمع و موارد لازم برای مطرح شدن در آن نیز بررسی و مشخص خواهند شد.

سعیدی تعیین شاخص‌های بودجه ۱۴۰۰ فدراسیون‌های ورزشی را دیگر محور نشست هفته آینده عنوان کرد. وی در این مورد گفت: تا پیش از این بودجه سالیانه فدراسیون‌ها بر اساس یک روند ثابت افزایش پیدا می‌کرد اما برای سال آینده افزایش بودجه تخصیصی فدراسیون‌ها از طرف کمیته ملی المپیک بر اساس یک مقیاس هدفمند خواهد بود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد این مقیاس و شرایط در نظر گرفته شده برای آن تصریح کرد: دستاورد فدراسیون‌ها در بازی‌های المپیک و آسیایی، مسابقات قهرمانی جهان و آسیا، حجم اعزام به این رویدادها، اردوها، میزبانی‌ها و … از عوامل تاثیرگذار در این زمینه است.

سعیدی تاکید کرد که بودجه سال آینده فدراسیون‌ها به صورت متوازن و نه مساوی توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هفته آینده اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هفتاد و ششمین نشست آنها به حساب می‌آید که از ساعت ۹ در محل این کمیته آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت.

مجمع ۵ بهمن ماه هم چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک است.

کد خبر 5120007

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کیکاوس سعیدی وبینار مجمع عمومی دبیرکل کمیته ملی المپیک لایحه بودجه ۱۴۰۰ تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی 94 دربی لیگ برتر والیبال والیبال تکواندو لیگ برتر فوتبال ایران انتخابات فدراسیون فوتبال هندبال یحیی گل محمدی لیگ برتر تکواندو فدراسیون فوتبال علی کریمی اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک چگونگی برگزاری فدراسیون ها هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند

با برگزاری نخستین نشست کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون تنیس رؤسای این کمیسیون‌ها مشخص و معرفی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس؛ در کمیسیون داوران، سامان حسنی به‌عنوان رئیس این کمیسیون برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رأی اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

در کمیسیون مربیان، سید امیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رأی اعضا انتخاب شدند. 

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات‌الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند