Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخوت از برگزاری طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» از سوی کانون خواهران «زهرای اطهر» دهکویه به نیت سلامتی امام زمان(عج) خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با اشاره به طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» گفت: حرکتی خودجوش برای یادآوری عزیزترینی که در این دل‌مشغولی‌های زندگی شده است غریب‌ترین، طرح‌ریزی شده تا شاید با عنایت حضرت صاحب‌الزمان(عج) باعث چشاندن نمکی از طعم زندگی مهدوی به جامعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: کانون خواهران «زهرای اطهر» شهر دهکویه به نیت سلامتی امام زمان(عج) هر سه‌شنبه در نیمه هفته اقدام به برگزاری طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» به مدیریت خانم زهرا اصیل در منازل اعضای کانون می‌کند.

 

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور آشنایی کودکان با مهدویت، مسئولیت‌پذیری و مشارکت در کارها انجام می‌شود، افزود: در این طرح وسایل و امکانات کانونی از قبیل مقوا، کاغذ رنگی، چسب و غیره در اختیار کودکان قرار گرفته می‌شود و آن‌ها از خلاقیت خودشان بهره‌گیری و کارهای دستی آماده می‌کنند تا در راه آقا امام زمان(عج) به نمازگزاران هدیه دهند و به نماز جماعت تشویق و جذب شوند.

 

اخوت با تأکید بر اینکه هر کس با هر توانی می‌تواند خدمتی به مردم ارائه دهد و این خدمات را نذر سلامتی امام زمان(عج) کند، تصریح کرد: باشد که این تلاش‌ها مورد رضایت حضرت ولیعصر عجل‌الله قرار گیرد و ان‌شاءالله با ایجاد جامعه مهدوی زمینه‌ساز ظهور حضرت باشیم.

پایان پیام/715

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های مهدوی کانون های مساجد جنوب فارس سلامتی امام زمان عج کانون های فرهنگی هنری مساجد سه شنبه های مهدوی امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره هرات هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • تفال به حافظ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند...
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران