Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار با حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: در این دیدار خواستار توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و تبلیغاتی به شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا شدم.

نوش آبادی گفت: با توجه به ظرفیت کم نظیر فرهنگی و تمدنی و هویت دینی و ولایی مردم این خطّه، امکانات موجود را متناسب با نیازها و مطالبات مردم نمی‌دانیم و از کاهش اعتبارات فرهنگی و تبلیغاتی در سال‌های اخیر و عدم اجرای پروژه‌های مربوطه، در این دیدار انتقاداتی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی قیام پانزده خرداد را شناسنامه مردم منطقه ورامین؛ پیشوا و قرچک دانست و با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در تجلیل از قیام مردم این سرزمین در دوران استبداد رژیم سابق و نقش بی بدیل مردم در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف نظام، حل مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد.

بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور نماینده مردم، و بیان مشکلات و نارسایی‌های این منطقه، و تجلیل از نقش تعیین کننده مردم دیار پانزده خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی‌، منطقه‌ی ورامین را دارای ظرفیت‌های بالای فرهنگی دانست و قول مساعد داد، در یک سفر کاری، به این مشکلات رسیدگی کند.

کد خبر 5120044

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حسین نوش آبادی اعتبارات فرهنگی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا آلودگی هوا گرگان مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی شهرکرد آیت الله مصباح یزدی خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم

معاون عمرانی استانداری قم گفت: معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است.سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی متقیان ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در کنار تمام تحریم‌های جهانی، ولایت و مردم سبب شده‌اند که بیش از 45 سال این کشور پایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه هر جا مردم در صحنه بودند، جمهوری اسلامی به پیروزی رسیده است، افزود: نماد مردم و تبلور مردم در قانون اساسی شوراها هستند و شهرداران نیز نماد شوراها هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه مؤمنین کارهای خود را با مشورت انجام می‌دهند، عنوان کرد: نماد مشورت در جامعه اسلامی شوراها هستند که باید از این ظرفیت در پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تشکیل شوراها سبب تحکیم پایه و قدرت جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: پایه و محور نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و هرچقدر مردم در صحنه باشند، تاب‌آوری نظام افزایش پیدا خواهد کرد.

متقیان با بیان اینکه شوراهای اسلامی نقطه مقابل نظام‌های استبدادی هستند، تصریح کرد: نظام اجتماعی کشورهایی که همچنان پادشاهی است هنوز به سمت مردم نرفته است.

وی حل مشکلات مردم در شوراها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: مردم هر بخش، روستا و شهر بهتر از هر مدیری نسبت به مشکلات آگاهی دارند و استفاده از این ظرفیت در مدیریت آن منطقه بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه اگر شوراهای شهری الگو باشند شوراهای دولتی نیز از آن‌ها پیروی خواهند کرد، گفت: هر زمانی که شوراها همدل باشند، اقدامات پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه وضع عوارض سنگین مشارکت مردم در ساخت‌وساز را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: این اتفاق همچنین سبب افزایش تخلفات ساخت‌وساز می‌شود.

متقیان با بیان اینکه معماری ایرانی اسلامی یک موضوع مهم است، اظهار داشت: سبک آپارتمان‌سازی آسیب‌های مختلفی ازجمله مباحث اجتماعی به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان