Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانی با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف در بحث سد معابر توسط شهرداری رشت جمع‌‌آوری و پلمپ می‌شوند گفت: شهروندان می‌توانند مصادیق سد معبر را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند.

«بابک رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری رشت برای برخورد با سد معبر پیگیری‌های لازم را با مدیران مناطق انجام می‌دهد اظهار داشت: واحدهای صنفی متخلف در بحث سد معابر جمع‌‌آوری و پلمپ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با تاکید بر اینکه نحوه برخورد شهرداری با سد معابر به یک شکل یکسان است عنوان کرد: برخی از صاحبان واحدهای صنفی سایبان‌هایی را در جلوی مغازه‌های خود نصب کرده و تا همان حد پیشروی می‌کنند در حالی‌که این مورد هم مصداق سد معابر است و شهرداری در مرحله اول به صاحبان آنان تذکر می‌دهد.

 

رمضانی با بیان اینکه پس از تذکر سه بار اخطاریه برای خاطیان ارسال شده و سپس رأی پلمپ واحد صنفی و یا تعهد برای آنان صادر می‌شود تصریح کرد: شهروندان هم باید در این راه مشارکت داشته باشند البته با توجه به شرایط اقتصادی موجود ما هم به واحدهای صنفی نگاه ویژه‌ای داریم اما اجازه نمی‌دهیم حقوق سایر شهروندان زیر سؤال برود.

 

وی بروز مشکلات در بحث عبور و مرور شهروندان را یکی از موانعی که بر اثر سد معبر ایجاد می‌‌شود خواند و اذعان کرد: تاکید ما در مجموعه خدمات شهری شهرداری رشت این است که با همه افرادی که اقدام به سد معبر می‌کنند برخورد شود و شهروندان هم اگر موارد اینچنینی را مشاهده کردند می‌توانند به سامانه 137 اطلاع دهند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه شهرداری با افرادی که در بحث برخورد با سد معبر بین شهروندان فرق قائل می‌شود نیز برخورد می‌کند ابراز داشت: رعایت حقوق شهروندی و عدالت اجتماعی برای همه شهروندان است و حتما در مورد سد معبر خیابان امین‌الضرب رشت با مدیر منطقه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

 

رمضانی از جمع‌آوری و پلمپ واحدهایی که به اخطارهای شهرداری و معاونت خدمات شهری هیچ توجهی نمی‌کنند سخن گفت و یادآور شد: بحث سد معبر ابعاد بسیار زیادی دارد و پرسنل شهرداری و خدمات شهری نمی‌توانند با افرادی که اقدام به سدمعبر و دستفروشی می‌کنند هیچ‌گونه مشاجره‌ای و برخوردی داشته باشند.

 

وی در مورد توقیف اموال افرادی که اقدام به سد معبر کرده اما هیچ رسیدی از سوی مأموران برخورد با سد معبر دریافت نمی‌کنند هم خاطرنشان کرد: تحت هیچ شریطی نباید این اتفاق رخ بدهد و باید حتما در محل مورد نظر صورت‌جلسه انجام و ضمن اعلام مکانی که فرد باید برای پیگیری اموالش به آن مراجعه کند یک برگ از صورت‌جلسه تحویل او داده شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با سد معبر واحدهای صنفی متخلف شهرداری رشت خدمات شهری شهرداری رشت واحدهای صنفی سد معابر سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رشت از پلمب یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز توسط ماموران پاسگاه انتظامی لاکان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی امروز، ۶ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال ۱۰ معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می‌شدند، به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و گفت: متصدی ۴۸ ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار