Web Analytics Made Easy - Statcounter

عربستان بر شورای انتقالی جنوب یمن برای ورود نیروهای تیپ یکم گارد ریاست جمهوری وابسته به منصور هادی رییس جمهوری مستعفی این کشور به شهر عدن فشار می آورد.

منابع نظامی گفتند که عربستان به نیروهای تیپ یکم اعلام کرده که برای انتقال از شقره در استان ابین به کاخ المعاشیق (محل استقرار دولت منصور هادی) در عدن آماده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع خاطر نشان کردند که برخی فرماندهان نظامی وابسته به شورای انتقالی جنوب همچنان مخالف ورود هرگونه نیرویی به شهر عدن هستند.

انفجار مهیبی ۱۰ دی در محوطه فرودگاه بین المللی عدن در جنوب یمن همزمان با ورود اعضای جدید کابینه «عبدربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به این فرودگاه روی داد که بر اثر آن ۲۶ تن کشته و ده ها تن زخمی شدند.

مقام های دولت یمنی وابسته به ریاض به ریاست عبد ربه منصور هادی مدعی دست داشتن جنبش انصارالله یمن در انفجار فرودگاه عدن شدند.اما انصارالله هرگونه دست داشتن در این انفجار را رد کرد و آن را به "مزدوران عربستان و امارات"نسبت داد.

شورای انتقالی جنوب یمن در سال ۲۰۱۷ پس از برکناری «عیدروس الزبیدی» استاندار پیشین عدن با حمایت ابوظبی تشکیل و هدف آن استقلال مجدد بخش جنوبی یمن اعلام شد.

نیروهای شورای انتقالی جنوب تحت حمایت امارات کنترل شهرهای زنگبار و جعار در استان أبین را در اختیار دارند و نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن مورد حمایت عربستان از شمال مأرب تا جنوب أبین را در کنترل خود دارند.

ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان از ۲۶ مارس۲۰۱۵ (فروردین ۹۴) به بهانه بازگرداندن منصور هادی به قدرت یمن را هدف حمله‌های خود قرار داده‌اند. این در حالی است که پس از گذشت بیش از پنج سال از این جنگ، ائتلاف سعودی هیچ دستاوردی در یمن کسب نکرده است. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شورای انتقالی جنوب منصور هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل

النصر عملا شانسی برای فتح لیگ عربستان ندارد.

طرفداری | النصر امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف الخلیج می رود.

النصر عربستان با وجود مهره هایی همچون کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، لاپورت و ... در کورس قهرمانی با تیم قدرتمند الهلال در لیگ عربستان شکست خورده و نمی تواند خود را به صدر جدول برساند.

النصر با 29 بازی و ۷۱ امتیاز دوم جدول است و الهلال عربستان با یک بازی کمتر و ۸۰ امتیاز صدرنشین است. النصر همچنین با حذف مقابل العین در لیک قهرمانان آسیا شانس فتح این جام را هم از دست داد.

النصر امشب در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان باید مقابل الخلیج به میدان برود و برای فتح تنها جام امسال تلاش کند. در دیگر بازی نیمه نهایی این تورنمنت، الهلال موفق شد با حذف الاتحاد به فینال صعود کند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • تصاویر یورش نیروهای پلیس به دانشگاه کلمبیا | ورود پلیس از پنجره های دانشگاه! + ویدئو
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو
  • ورود سامانه بارشی / تداوم بارش در استان‌های غربی
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه