Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@03:06:28 GMT

طرح جدید فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو از امروز

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۵۷۵۰

طرح جدید فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو از امروز

ایران خودرو در یازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ ۳ محصول را با موعد تحویل ۹۰ روز عرضه می‌کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایران خودرو در یازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز سه شنبه 23 دی ماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.

منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

طــرح فــروش فــوق الــعــاده (3 مــاهــه)مــحصـــولات ایــران خــودرو مــطــابــق جــدول ذیــل از روز سه شنبه مورخ 23-10-99 شروع و تا روز پنجشنبه مورخ 25-10-99 ادامه خواهد داشت. حداکثر 3 روز کاری پس از پایان ثبت نام،قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول : متقا ضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

نکته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته2 :قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد.

4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته2 :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نکته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 روز سه شنبه مورخ 99/10/23 می باشد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحویل خودرو ایران خودرو واریز وجه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر

رولت یخچالی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه خامه ای است که برای تهیه آن نیازی به استفاده از فر نیست.در این مطلب از پارس نیوز با طرز تهیه رولت یخچالی آشنا خواهید شد.

رولت یخچالی با بیسکوییت
مواد لازم رولت یخچالی
بیسکوییت پتی بور ۴۰۰ گرم
خامه صبحانه ۲۰۰ گرم
شیر ½ پیمانه
پودر کاکائو ۱ قاشق غذاخوری
شکلات سکه ای ۱۶۰ گرم
مواد فیلینگ رولت
پودر نارگیل ۱ پیمانه
خامه صبحانه ۲۰۰ گرم
پودر قند ۲ قاشق غذاخوری

همچنین در پارس نیوز بخوانید : طرز تهیه کیک بستنی به روش مجلسی و طعمی بی نظیر

طرز تهیه رولت یخچالی مرحله اول

برای تهیه رولت یخچالی خوشمزه و ساده ابتدا مواد فیلینگ را آماده می کنیم. درون یک کاسه مناسب پودر نارگیل را به همراه پودر قند و خامه صبحانه اضافه می کنیم، سپس با قاشق خوب مخلوط می کنیم تا حالت خمیری منسجم پیدا کند.

مرحله دوم

حالا بیسکویت پتی بور را خرد می کنیم و درون غذاساز می ریزیم و میکس می کنیم تا بیسکویت ها کاملا پودر شوند، سپس درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه درون یک قابلمه مناسب شیر را به همراه خامه صبحانه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله پودر کاکائو را به مخلوط شیر و خامه اضافه می کنیم، سپس روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مدام مخلوط می کنیم تا خامه درون شیر حل شود. در ادامه زمانی که خامه و پودر کاکائو کاملا حل شدند، شکلات سکه ای را اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا مجددا مخلوط شیر را هم می زنیم تا شکلات درون آن کاملا حل شود. توجه داشته باشید مخلوط شیر و خامه به هیچ عنوان نباید جوش بیاید. در ادامه سس شکلات به دست آمده را به صورت داغ درون بیسکویت پودر شده می ریزیم.

مرحله پنجم

در این مرحله ابتدا با کمک قاشق مخلوط بیسکویت پودر شده را هم می زنیم، سپس با دست خوب ورز می دهیم تا خمیری لطیف که روی سطح آن ترک وجود نداشته باشد درست شود. دقت کنید اگر روی سطح خمیر ترک وجود داشت ۲ قاشق غذاخوری آب اضافه کنید.

مرحله ششم

حالا مجددا ورز بدهید تا خمیری لطیف و یک دست درست شود. در ادامه روی سطح کار را با کیسه فریزر می پوشانیم، سپس خمیر را روی آن قرار می دهیم و روی خمیر مجددا کیسه فریزر قرار می دهیم، سپس با وردنه خمیر را به قطر ۷ میلی متر باز می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله اطراف خمیر را کاملا صاف می کنیم، سپس کیسه فریزر را از روی خمیر به آرامی برمی داریم. در ادامه مواد فیلینگ را به آرامی با قاشق روی خمیر می مالیم تا به همه قسمت های خمیر برسد و در آخر با پالت آن را کاملا صاف می کنیم.

مرحله هشتم

حالا با کمک کیسه فریزر زیر خمیر آن را رول می کنیم، سپس با کیسه فریزر آن را می پوشانیم. در ادامه اطراف کیسه فریزر را محکم می بندیم تا از نفوذ هوا درون آن جلوگیری کنیم. در ادامه رولت را به مدت ۳ تا ۴ ساعت درون یخچال قرار می دهیم.

مرحله نهم

در نهایت پس از گذشت ۴ ساعت رولت را از یخچال خارج می کنیم، سپس درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم و به اندازه دلخواه برش می زنیم. در آخر می توانید روی رولت را با مقداری پودر پسته یا پودر قند تزئین کنید. نوش جان.

رولت یخچالی با موز و گردو
مواد لازم  میزان لازم
بیسکوییت پتی بور شکلاتی 2 بسته
شیر  1/3 پیمانه
خامه صبحانه یک پاکت
موز رسیده 1 عدد
گردو  2 قاشق غذاخوری
پودر قند 2 قاشق غذاخوری
کره  30 گرم

طرز تهیه رولت شکلاتی یخچالی برای تهیه این دسر خوشمزه ابتدا باید بیسکوییت های پتی بور را با کمک دستگاه یا بصورت دستی، کاملا پودر کنید. به بیسکوییت های پودر شده شیر و کره اضافه کرده و بخوبی مواد را با دست ورز بدید تا حالت خمیری پیدا کند. حالا نوبت تهیه مواد میانی رولت بیسکوئیتی است که برای آماده کردن آن، در قدم اول موز را با چنگال کاملا پوره کنید. به موز له و پوره شده، خامه صبحانه، پودر قند و گردو خرد شده را اضافه و مجددا خوب مخلوط کنید. حالا که خمیر رولت و مواد میانی رولت خامه ای ما آماده شد، مرحله سوم یعنی شکل دادن رولت را انجام میدهید. در مرحله شکل دادن این رولت خوشمزه ابتدا خمیر بیسکوییتی آماده شده را داخل نایلون ریخته و با دست یا وردنه، به شکل یک لایه نازک صاف و بازش میکنید. حالا نایلون رو قیچی کرده و خمیر باز شده یکدست را برای ریختن مواد میانی آماده می کنید. دقت کنید که نایلون لایه رویی خمیر را باز میکنید و همچنان زیر خمیر لایه نایلون باقی می ماند تا هنگام رول کردن کارمان ساده باشد. مواد میانی یا همان مخلوط خامه ای که درست کردید را روی خمیر باز شده ریخته و یکدست و به آرومی رول کنید. رولت آماده را بمدت 30 دقیقه الی 1 ساعت داخل یخچال قرار دهید و بعد از آنکه کامل خودش را گرفت، از یخچال بیرون آورده و سپس با پودر کاکائو روی رولت را بپوشانید. در مرحله آخر تهیه این دسر فوری، با پودر پسته، پودر نارگیل یا شکلات سفید ذوب شده رولت را تزیین کنید.

دیگر خبرها

  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول