Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: برای احیا و رونق بخشیدن به بازار بروجرد در ستاد بازآفرینی شهری این موضوع مطرح شد اما با گذشت یکسال هنوز هیچ اعتباری برای رفع این مشکل و معضل در نظر گرفته نشده است. - اخبار استانها -

مسعود فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد با بیان اینکه پروژه احداث پیاده‌روی خیابان جعفری بروجرد به زودی اجرا می‌شود اظهارداشت: خیابان جعفری به مکانی برای کسب و کار وانت بارها  تبدیل شده است و مردم و اهالی بازار از این مسئله ناراحت و ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه وجود دستفروش‌ها و ماشین‌های فروش میوه در سرتاسر خیابان جعفری، جدا از نارضایتی کسبه محل، شکل ظاهری شهر را زشت و سیمایی بد منظری به شهرستان داده است که این مسئله با پیگیری‌های ادارات مربوطه در حال رفع شدن است.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد عنوان کرد: یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بروجرد بازار آیت الله بروجردی و همچنین مسجد امام خمینی (ره) است که متاسفانه با وجود تجمع دستفروش‌ها این مکان‌های گردشگری نه تنها دیده نمی‌شوند بلکه چهره زشتی نیز به آنها داده شده است.

برای تامین میوه شب عید کهگیلویه و بویراحمد اعتبار نداریمعضو هیئت رئیسه مجلس: مدیران استان قم به جذب اعتبارات ملی معطوف شوندرسیدگی به نقاط تصادف‌خیز در استان ایلام نیازمند اعتبارات ملی است

وی بیان کرد: برای احیا و رونق بخشیدن به بازار بروجرد در ستاد بازآفرینی شهری این موضوع مطرح شد و پیگیر اعتبار هم بودیم ولی با گذشت یکسال هنوز هیچ اعتباری برای رفع این مشکل و معضل در نظر گرفته نشده است.به همین دلیل شهرداری شهرستان بروجرد پای کار آمده و تصمیم گرفت تا با اعتبار شهرداری این مشکل را برطرف کرده و خیابان جعفری را تبدیل به یک پیاده‌روی عظیم کند که فقط محل رفت و آمد عابرین باشد و هیچ خودرویی در این محل تردد نداشته باشد.

 فلاح تاکید کرد: برطرف کردن این مشکل و معضل به ویژه ساماندهی دستفروش‌ها کار سختی است. برای این کار و اجرای این طرح باید عبور و مرور قطع شود تا به راحتی بتوان کف پوش خیابان را تغییر و تبدیل به سنگفرش کرد به همین دلیل باید محلی برای کسب دستفروش‌ها در نظر گرفته شود تا آنها را به مکان جدید منتقل کنیم.

وی با اشاره به سنگین بودن پروژه تغییر کاربری خیابان و تبدیل آن به پیاده رو خاطر نشان کرد: قبل از شروع پروژه بنرهایی را در محل نصب کرده و مردم و کسبه را در جریان کار قرار می‌دهیم در این پروژه مسیر حرکت خودروها نیز تغییر کرده و بار خودروها را به خیابان‌های اطراف منتقل می‌کنیم. تنها خودروهای امداد و نجات و آتشنشانی می‌توانند در این مسیر تردد داشته باشند.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد تصریح کرد: پروژه پیاده‌روی جعفری از فروردین 1400 به اجرا در می‌آید و در این مدت فرصت داریم تا کارهای ‌آماده سازی را انجام دهیم.این پروژه بر اساس پیش بینی‌های به عمل آمده سه ماه زمان می‌برد تا تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خیابان جعفری دستفروش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • آیت‌الله درچه‌ای از آخرین فروغ‌های حوزه کهن اصفهان بود
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی