Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده و کارگردان یک مستند تلویزیونی گفت: برنامه امروز «شکلات تلخ» حوالی ساعت ۱۶ با موضوع خروج از آسیب و ایجاد شغل و مهارت به داستان زندگی تعدادی از کودکان کار می‌پردازد که این روز‌ها دوران آسیب را پشت سر گذاشتند و در شرایط مساعدی زندگی را سپری می‌کند.

مجتبی احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون موضوع اين هفته برنامه «شکلات تلخ» گفت: برنامه امروز سه شنبه حوالی ساعت ۱۶ با موضوع خروج از آسیب و ایجاد شغل و مهارت به داستان زندگی تعدادی از کودکان کار می‌پردازد که این روز‌ها دوران آسیب را پشت سر گذاشتند و در شرایط مساعدی زندگی را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: مستند تلویزیونی شکلات تلخ این هفته به موضوع مهارت آموزی کودکان کار و آسیب دیدگان نوجوان پرداخت و در برنامه روز سه شنبه قرار است با محوریت بررسی زندگی کودکان و نوجوانانی که به دلایل مختلف وارد حوزه‌ی آسیب‌های متفاوت شده اند و حالا بایستی در مسیر ساماندهی زندگی جدیدی را تجربه کنند.

تهیه کننده و کارگردان این مستند تلویزیونی تاکید کرد: بعد از کارتن خوابی، پاتوق‌ها، خونه‌ی مادری و پدری، سرای مهر، امید، سرای فرشته‌ها و... حالا داستان این مستند به سرای حافظ رسید در این برنامه زندگی آسیب دیدگان حوزه اعتیاد از منظر شغل و مهارت بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

وی ادامه داد: در سرای یاسر زندگی نوجوانانی را بررسی می‌کنیم که هر یک داستانی عجیب و غریب دارند از قصه علی که دو برادرش را در دو مرکز بهزیستی می‌بیند و قرار است خودش راهی خدمت سربازی شود تا داستان امیرحسین که مادرش به دلیل سرقت در زندان است و پدرش نیز با آلودگی به مواد مخدر این روز‌ها متواری است و دیگر نوجوان این سرا که هر یک علایقی متفاوت دارند از فوتبال تا حرفه‌های مهارتی مانند باتری سازی، میکانیکی و ... که آینده آن‌ها را تحت الشعاع قرار داده است.

احمدی خاطرنشان کرد: با مهبد چشمی به سرای حافظ رفتیم با محمد علی کرمی مدیر درمان سرای امید اوضاع و احوال روحی و روانی نوجوانان را بررسی کردیم و با علی علیپور داستان افتتاح آشپزخانه سرای یاسر را که در آن نوجوانان مهارت آشپزی را برای کودکان و نوجوانان کار و خیابان تجربه می‌کنند به تصویر می‌کشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شکلات تلخ تلویزیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شکلات تلخ تلویزیون شکلات تلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی از امشب ۱۳ اردیبهشت به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

این مجموعه مستند که زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی آن را برعهده داشته است، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند که پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند.

«رخ مادر» که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

کد خبر 6094972 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان