Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:58:22 GMT

فیس بوک تصمیمی برای رفع مسدودیت حساب ترامپ ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۶۰۲۰

فیس بوک تصمیمی برای رفع مسدودیت حساب ترامپ ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شریل سندبرگ مدیر بخش عملیات‌های فیس بوک روز گذشته اعلام کرد این شبکه اجتماعی هیچ تصمیمی برای رفع مسدودیت حساب‌های کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ندارد.

سندبرگ طی یک سخنرانی در کنفرانس رویترز گفت: خوشحال است که فیس بوک حساب‌های کاربری ترامپ را مسدود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او اگر ترامپ بخواهد نسبت به حذف محتوایی که منتشر کرده، تجدید نظر شود، باید از طریق هیأت نظارت اقدام کند. البته فیس بوک اعلام کرده ترامپ نمی‌تواند از این هیأت بخواهد درباره تعلیق حساب کاربری اش تجدید نظر کنند.

این مدیر ارشد فیس بوک در این باره افزود: این روند نشان می‌دهد رئیس جمهور بالاتر از قوانین ما نیست.

البته پیش از این مدیران ارشد فیس بوک قوانین پلتفرم را به طور کامل برای سیاستمداران اجرا نمی‌کردند و ادعا می‌کردند مردم حق دارند بیانیه‌های رهبران شأن را ببینند. اما در نهایت این شبکه اجتماعی در مواجهه با انتقادات مجبور شد تا موضعی اتخاذ کند و برچسب‌هایی به پست‌های رئیس جمهور اضافه کند.

چند ساعت پس از این سخنرانی، فیس بوک عبارت «دزدی را متوقف کنید» نیز ممنوع و اعلام کرد از این اصطلاح برای سازماندهی رویدادهایی استفاده شده که نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را زیر سوال می‌برد و همزمان احتمال ایجاد خشونت را در بر دارد.

کد خبر 5120077

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری فیس بوک دونالد ترامپ حاکمیت سایبری واکسن کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان ویروس کرونا واکسن فایزر تحقیقات علمی تولید دانش بنیان فناوری نانو لپ تاپ فیس بوک هوش مصنوعی جشنواره رازی واتس آپ فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم