Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سالاری در دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: طرح تعریض خیابان کرمان واقع در منطقه ۱۴ از سال ۱۳۶۰ آغاز شده و در این فاصله زمانی همه محلات اطراف درگیر این موضوع بودند. حدود ۳۰ درصد از منازل کرمان غربی نیز تملک شده است. خوشبختانه با ورود شورای پنجم به این موضوع و انجام مطالعات مختلف، مشخص شد که الزامی به تعریض وجود ندارد و در جلسه دیروز کمیسیون ماده ۵ این حق تعریض ابطال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر افزود: در منتها الیه غربی میدان نبرد نیز با توجه به درهم تنیدگی با آرامستان های دولاب می‌توان انتظار ایجاد یک محل مناسب را داشت.

وی با اشاره بر بازدید اخیر خود از روزنامه همشهری، با تشریح بر مشکلات اصحاب رسانه و خبرنگاران روزنامه همشهری عنوان کرد: خبرنگاران روزنامه همشهری دغدغه‌هایی ازجمله بیمه و امنیت شغلی داشتند. بسیاری از خبرنگاران روزنامه همشهری با داشتن سابقه‌های طولانی هنوز با قراردادهای سه ماه تمدید به همکاری می‌شوند.

سالاری ابراز داشت: بیمه‌های این خبرنگاران نیز با عناوینی غیر مرتبط با خبرنگاری انجام و این امر آنها را از برخورداری از تسهیلات بیمه خبرنگاری محروم می‌کند. امنیت شغلی دغدغه به حق خبرنگارانی است که سال‌ها برای آگاهی رسانی به جامعه تلاش کرده‌اند. به همین منظور از شهردار تهران و مدیرعامل روزنامه همشهری تقاضا دارم تا نسبت به حل مشکل بیمه این خبرنگاران اقدام کنند.

کد خبر 5120124

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد سالاری روزنامه همشهری شورای شهر کرمان شورای شهر تهران شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر شهر تهران شهرداری تهران هوای ناسالم تذکر به شهردار تهران ویروس کرونا موتورسیکلت برقی شورای عالی استان ها وضعیت راهها روزنامه همشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد از تملک ملک واقع در مسیر خیابان کشاورز خبر داد و گفت: پرونده خیابان کشاورز در نهایت تعیین تکلیف و این خیابان بازگشایی شد.

مجید گریوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از بازگشایی خیابان کشاورز خبر داد و اظهار کرد: ملک واقع در معبر عام در خیابان کشاورز به مساحت ۱۱۶ مترمربع توافق و تملک شد.

وی افزود: توافق با ملک کشاورز به جهت التزام قانونی شهرداری در قبال پلاک‌های تفکیکی شهرداری که پشت این ملک واقع شده بود، توافق شد و به دلیل اینکه الباقی ملک قابلیت صدور پروانه نداشت، شهرداری در باقرخان معادل ۱۱۶ مترمربع زمین معوض را در ۸۰ متر همکف مسکونی ساخت و به مالک تحویل داد.

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: فرایند توافق با مداخلات دستگاه‌های قضائی به سرانجام رسید و شهرداری سرانجام موفق شد تکلیف پرونده خیابان کشاورز را به سرانجام برساند.

کد خبر 748223

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد