Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت دهه فجر سال جاری با محوریت فضای مجازی برگزار می شود، گفت: دستگاه های اجرایی استان خدمات مجازی خود را بیشتر کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  حجت الاسلام «علی چراغی پور » در نخستین نشست این کمیته که با حضور  مدیران دستگاه های عضو این کارگروه در محل اداره کل کمیته امداد استان، اطهار کرد: کارگروه تشکل های مردمی در طول سال های  گذشته همواره از کارگروه های موفق و دارای برنامه های موثر در حوزه خدمت رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان و دبیر ستاد دهه فجر استان ایلام تصریح کرد: امسال نیز انتظار میرود دستگاه های عضو این کارگروه برنامه های شایسته ای را برای ارائه مردم تدارک ببینند.

 

وی ابراز کرد:  امسال با توجه به شرایط کرونایی دستگاه های اجرایی استان ارائه خدمت به روش غیر حضوری و مجازی را برای ارائه به مردم تقویت کنند هرچند که در این یکسال خدمات مجازی به خوبی تجربه شده است.

 

 حجت الاسلام چراغی پور یادآور شد: البته ارائه خدمت در مناطق محروم و روستایی عمدتاً به صورت حضوری و میدانی انجام می گیرد که این برنامه ها با رعایت پروتکل های ستاد کرونا انجام می گیرد.

 

وی با بیان اینکه اصلی ترین برنامه های امسال مربوط به 12 و 22 بهمن است، افزود: ستاد دهه فجر این آمادگی را دارد که از برنامه های گوناگون دستگاه های اجرایی استان در خدمت به مردم استقبال و حمایت کند.


 گفتنی است در  این نشست هر یک از  اعضای کارگروه و نمایندگان دستگاه های عضو دیدگاه های خود را در رابطه با برنامه های دهه فجر و نیز برنامه های دستگاه متبوع خود برای بزرگ داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کردند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر فضای مجازی کمیته امداد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰