Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@14:12:36 GMT

مجلس به وزیر علوم کارت زرد داد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۶۱۹۰

مجلس به وزیر علوم کارت زرد داد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه) پاسخ‌های وزیر علوم به سوال نماینده علی آباد را قانع کننده تشخیص نداده و بر همین اساس به این عضو کابینه کارت زرد دادند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۳ دی ماه ۹۹) و پس از پاسخ‌های منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سؤال رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس پاسخ‌های این عضو کابینه را قانع کننده تشخیص ندادند و به وزیر علوم کارت زرد نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۲۴۸ نماینده حاضر در صحن علنی مجلس فقط ۶۹ نماینده پاسخ‌های زویر  علوم را قانع کننده دانسته و ۱۴۶ نماینده این پاسخ‌ها را قانع‌کننده ندانستند، ضمن این که ۱۸ رأی هم ممتنع بود.

سؤال رحمت الله نوروزی نماینده مردم ععلی آباد کتول درباره علت عدم افزایش ۵۰ درصدی حقوق و دستمزد کارشناسان وزارت علوم و دانشگاه پیام نور بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی مجلس شورای اسلامی وزیر علوم نمایندگان مجلس فناوری وزارت علوم منصور غلامی دانشگاه پیام نور کارت زرد قانع کننده وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟

بانکی پور مدعی شد که در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده گفته است: آتاتورک ضربه بزرگی به ترکیه زد.

وی ادامه داد: الان در ترکیه آنچه که رسما اعلام می شود، به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن. این رهاورد کشف حجاب آتاتورک است.

بانکی پور گفت: ترکیه که یک کشور مسلمان با مساجد قوی و زیبای زیاد است، به چنین وضعی رسیده است که این نگران کننده است.

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند