Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@07:26:53 GMT

مسمومیت 22 شهروند گنابادی به گاز مونوکسید کربن

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۶۲۷۸

مسمومیت 22 شهروند گنابادی به گاز مونوکسید کربن

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد به افزایش آمار مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن در این شهرستان طی فصل زمستان اشاره و بیان کرد: ظرف ۲۰ روز اخیر ۲۲ نفر از شهروندان گنابادی به همین علت مسموم شده‌اند.

به گزارش جماران، دکتر امین زمانی روز سه‌شنبه در گفتگو خبرنگار ایرنا افزود: ظرف این مدت رعایت نکردن نکات ایمنی در نصب بخاری و وسائل گازسوز سبب حوادث گازگرفتگی در شهذستان گناباد شد که بیشتر آنها در بخش کاخک رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بیشترین موارد گاز گرفتگی نیز به صورت خانوادگی بوده بطوری که دو خانواده شش نفره و یک خانواده پنج نفره همگی طی همین مدت دچار مسمومیت شدند اما با اقدام به موقع تکنسینهای فوریتهای پزشکی از خطر نجات یافتند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت:  یک خانواده شش نفره نیز در بخش کاخک دچار گاز گرفتگی شدند که با اقدام به موقع از خط مرگ رهیدند و چهار نفر سرپایی درمان شدند و دو تن دیگر که دارای وضعیت مناسبی نبودند برای اقدامات اولیه درمانی و اکسیژن تراپی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند. 

وی افزود: دیگر حادثه گازگرفتگی خانوادگی در این شهرستان روز ۱۳ دی ماه جاری شش نفر عضو یک خانواده را در شهر کاخک دچار گازگرفتگی کرد. 

دکتر زمانی از شهروندان خواست که با رعایت موارد ایمنی در نصب وسائل گرمایشی از بروز و تکرار این حوادث جلوگیری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 گازگرفتگی مونوکسید کربن گاز مونوکسیدکربن مسمومیت مونوکسید کربن مسمومیت با مونوکسید کربن سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت

به گزارش قدس آنلاین زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • نخبه کنکور بر اثر مسمومیت گاز گرفتگی جان باخت‌
  • نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • جان باختن نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • فوت نخبه کنکوری مازندران به همراه پدرش بر اثر مسمومیت گاز
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند