Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام انصاری راد از برگزاری مراسم دهه فاطمیه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در استان خبر داد و گفت: این مراسم در شهرستان های زرد برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « علی اکبر انصاری راد » در نشست با اعضای ستاد فاطمیه کشور، فعالیت های این ستاد در راستای تبیین و معرفی هر چه بیشتر فضائل و شخصیت حضرت زهرای مرضیه(س) را ستودنی خواند و اظهار کرد: حرکتی که ستاد فاطمیه در پیش گرفته است جزو باقیات و صالحات بوده و هر ساله رو به اتمام است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: تاکیدات اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان به دفاتر شهرستانی، استقبال از حرکت خوب ستاد فاطمیه است. مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان ها و تمامی زیرمجموعه های این اداره کل، اعم از کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، موسسات قرآنی و حتی انجمن تعزیه خوانی که به لحاظ محتوایی با این اداره کل در ارتباط است را موظف به همکاری و همراهی با ستاد فاطمیه کشور هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در رأس همه این زیرمجموعه های اداره کل، مبلغان و روحانیون هستند که در اداره کل تبلیغات اسلامی دارای کد و پرونده بوده و به عنوان شبکه عظیم تبلیغی در استان فعالیت دارند با ستاد فاطمیه همسو هستند و خواهند بود.

 

حجت الاسلام انصاری راد ادامه داد: اهداف و رسالت و برنامه های ستاد فاطمیه کشور، در حقیقت کمک خوبی به اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ فاطمی در استان است، بنابراین از برنامه ها و اقدامات این ستاد به خوبی استقبال خواهیم کرد.

 

وی به برگزاری مراسم دهه فاطمیه در استان هرمزگان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: مشابه برنامه عزاداری در ماه محرم و صفر، چندین هیئت مذهبی با رعایت کامل مقررات و پروتکل های بهداشتی، اقدام به برپایی مراسم عزاداری دهه فاطمیه در فضای باز خواهند کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: البته به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم عزاداری دهه فاطمیه به دستور استاندار هرمزگان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، در شهرستان های زرد برگزار نخواهد شد.

 

در ادامه این نشست، حجت الاسلام غدیری عضو ستاد فاطمیه کشور از آمادگی این ستاد با هیئات مذهبی به منظور برگزاری مراسم عزاداری دهه فاطمیه طبق ضوابط و مقررات بهداشتی در استان هرمزگان خبر داد.

 

وی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه شهادت زهرای مرضیه(ص)، در تلاشیم با همکاری و همراهی بانیان، فضای شهر را سیاه پوش نماییم.

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: مناطق زرد ایام فاطمیه هرمزگان کل تبلیغات اسلامی هرمزگان حجت الاسلام دهه فاطمیه اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران