Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:52:54 GMT

مدیرعامل پرسپولیس دنبال وقت ملاقات با وزیر

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۶۶۷۶

مدیرعامل پرسپولیس دنبال وقت ملاقات با وزیر

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره خواسته یحیی گل محمدی مبنی بر برکناری رئیس هیات مدیره این باشگاه با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش جلسه می‌گذارد.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی پس از تساوی دو - دو پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی نود و چهارم پایتخت به طور مستقیم علیه مهدی رسول پناه سرپرست سابق این باشگاه و رئیس فعلی هیات مدیره پرسپولیس صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس یکی از عوامل نتیجه نگرفتن تیمش در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را عدم حمایت از سوی هیات مدیره و حضور رسول پناه رئیس هیات مدیره در جمع مدیران پرسپولیس دانست.

یحیی حتی پا را فراتر گذاشت و به وزیر ورزش اولتیماتوم ۴۸ ساعته بابت تصمیم گیری درباره ادامه حضور رسول پناه در پرسپولیس داد.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: با این وضعیت آینده خوبی برای باشگاه پرسپولیس نمی‌بینم/ رسول پناه به ما پوزخند می‌زند

یحیی که پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا تاکنون چهار تساوی متوالی با پرسپولیس در لیگ برتر داشته است در حالی خواهان برکناری رسول پناه شده که رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در دوران سرپرستی اش در این باشگاه جدال لفظی با سرمربی و تنی چند از بازیکنان داشت.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد امروز دیداری را با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برگزار کرده و او را در جریان جزئیات درخواست و تهدید گل محمدی نسبت به اخراج رسول پناه بدهد.

این در حالی است که سلطانی فر تا کنون حاضر به تغییر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نشده است و حامی رسول پناه در تیم مدیریتی پرسپولیس است.

از سوی دیگر، اظهارات گل محمدی با حمایت هواداران همراه شده و «اخراج رسول پناه» به یکی از ترندهای فضای مجازی تبدیل شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس مهدی رسول پناه جعفر سمیعی باشگاه پرسپولیس هیات مدیره رسول پناه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران

علی خطیر هم مانند رضا درویش با شهردار منطقه 5 جلسه گذاشت.

طرفداری | علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال با شهردار منطقه ۵ تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، علی خطیر در ادامه طرح توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی به دیدار داود گودرزی، شهردار منطقه ۵ رفت.
کمپ زنده یاد ناصر حجازی که محل تمرین استقلال است، در منطقه ۵ واقع شده و خوشبختانه شهردار این منطقه که ورزش دوست است، نگاه مثبتی به توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی دارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال از مدتها قبل تکمیل این کمپ و تبدیل آن به یک مرکز تمرینی، پزشکی حرفه ای و مجهز، را در دستور کار قرار داده و ملاقات امروز در راستای همین برنامه انجام شد.
در این ملاقات، علی خطیر از شهردار منطقه ۵ تهران به دلیل نگاه حمایتی قدردانی کرد.

داود گودرزی نیز با اشاره به پیشرفت های مجموعه آبی، تلاش علی خطیر برای ارتقای استقلال، درآمدزایی و خودکفایی این مجموعه را ستود. همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به کارگران زحمتکش شهرداری و تمامی کارگران شریف ایران تبریک گفت.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس