Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرج گفت: تا کنون ۱,۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آزاد راه شهید قاسم سلیمانی هزینه شده و برای افتتاح کامل آن به ۱,۴۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

به گزارش ایمنا، علی کمالی زاده در حاشیه بازدید از آزادراه شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج اظهار کرد: شهرداری کرج امسال ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تزریق به این پروژه تعهد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت دولت در اجرای این پروژه توضیح داد: این اولین پروژه‌ای است که با مشارکت دولت و شهرداری‌ها در کشور در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

شهردار کرج اضافه کرد: دولت و مجموعه استانداری البرز برای تسریع در تکمیل این پروژه حمایت ویژه‌ای داشته‌اند و این نشان می‌دهد با همدلی در شرایط سخت هم می‌توان برنامه‌ها را محقق کرد.

کمالی زاده اضافه کرد: تاکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از منابع شهرداری برای پروژه آزادراه شهید حاج قاسم سلیمانی هزینه شده است و برای افتتاح کامل آن به ۱,۴۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

وی با اشاره به سهم شهرداری و دولت در تکمیل این پروژه ادامه داد: در حال حاضر این پروژه با مشارکت ۸۷.۵ شهرداری و ۱۲.۵ درصد دولت در حال تکمیل است و اگر بتوانیم میزان مشارکت دولت را به ۳۰ تا ۵۰ درصد برسانیم، شاهد افتتاح هر چه سریع‌تر این آزادراه خواهیم بود.

شهردار کرج گفت: این پروژه هم کارکرد استانی دارد و هم به‌نوعی پروژه‌ای ملی محسوب می‌شود به همین دلیل برای تسریع در تکمیل آن به نگاه و حمایتی ملی از سوی مسئولان نیاز داریم.

کمالی زاده اضافه کرد: قرار است هر هفته با حضور استاندار از روند پیشرفت این پروژه بازدید به عمل آید تا بتوانیم با نگاه دقیق‌تر مشکلات موجود در مسیر تکمیل این آزادراه را از میان برداریم.

وی افزود: بدون شک بازدید مستمر استاندار از این پروژه زمینه‌ساز تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای به بهره‌برداری رساندن آن در موعد مقرر خواهد بود.

 

کد خبر 468039

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری کرج کرج کلانشهر کرج آزادراه دولت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند