Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:19:58 GMT

۳۰ تن روغن خوراکی در سلسله توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۶۷۶۱

۳۰ تن روغن خوراکی در سلسله توزیع شد

یوسف مرادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مقدار روغن با نرخ مصوب دولتی برای جلوگیری از افزایش قیمت، حذف دلالان و تنظیم بازار در ۲ بخش فیروزآباد و مرکزی شهرستان سلسله توزیع شد. 

وی افزود: از این میزان، ۱۱ تن روغن جامد و مایع بین صنوف تولیدی و ۱۹ تن نیز میان واحدهای صنفی برای فروش به مردم توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرادی عنوان کرد: با توجه به تامین روغن، برنج، مرغ و سایر اقلام خوراکی مورد نیاز بازار با نرخ مصوب دولتی، هم‌اکنون هیچ کمبودی برای عرضه کالاهای اساسی در شهرستان سلسله وجود ندارد.

وی بیان کرد: شهروندان برای کنترل بازار و جلوگیری از ایجاد التهاب کاذب، از خرید غیرضروری هرگونه کالا پرهیز کنند و موارد گرانفروشی، کم فروشی و احتکار را از طریق سامانه ۱۲۴ به صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

مرادی با اشاره به اینکه درخواست سهمیه مجدد روغن ارسال شده است افزود: میزان کالاهای اساسی در بازار سلسله به صورت قابل توجهی افزایش یافته و تمهیدات مناسبی برای تامین این اقلام برای پایان سال انجام شده است.

شهرستان سلسله با ۷۵ هزار جمعیت در شمال لرستان قرار دارد. 

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت روغن خوراکی لرستان سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت روغن خوراکی لرستان وزارت صنعت معدن و تجارت روغن خوراکی لرستان سلسله اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اهمیت تامین به موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره برداران گفت: ۴۳ هزار و ۳۵۷ تن انواع کود‌ شیمیایی، آلی و ریزمغذی در سال گذشته توسط شبکه تعاون روستایی در استان تامین و توزیع شد.

وی افزود: از این میزان ۴۲ هزار و ۶۴۰ تن کود‌های شیمیایی، ۴۳۹ تن کود‌های ریز مغذی و ۲۷۸ تن کود‌های آلی و زیستی بوده است.

رحمانی با بیان اینکه خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و توزیع با شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است، اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی شرکت‌های تعاونی روستایی که در واقع کشاورزان و روستائیان اعضاء و سهامداران آن هستند، تامین نهاده‌های کشاورزی است.

وی بیشترین کود‌های توزیع شده را؛ ازته، فسفاته و پتاسه عنوان کرد و گفت: در راستای رفاه حال کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، کود‌های شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی خرید و فروش می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: استفاده بیش از حد مصرف یک نوع کود و یا عدم مصرف کود دیگر باعث کاهش راندمان تولید محصولات کشاورزی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد