Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال، دیگو سیمئونه به عنوان بهترین مربی باشگاهی دهه اخیر (2011-2020) انتخاب شد.

دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، بالاتر از رقبایش بهترین مربی باشگاهی دهه اخیر فوتبال جهان شد.

به گزارش طرفداری و با اعلام فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS)، دیگو سیمئونه سرمربی 50 ساله روخی بلانکوس که به همراه این تیم طی دهه گذشته قهرمانی لالیگا، کوپا دل ری، سوپرجام اسپانیا، دو لیگ اروپا، دو سوپرجام اروپا و دو نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد، بهترین مربی باشگاهی دهه اخیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بالاتر از پپ گواردیولا، یورگن کلوپ، ژوزه مورینیو و ماسیمیلیانو الگری، این عنوان را از آن خود کرد.

دیگو سیمئونه بهترین مربی باشگاهی دهه دوم قرن 21 شدبهترین مربیان باشگاهی دهه دوم قرن 21 از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (2011-2020) # نام بازیکن ملیت امتیاز 1 دیگو سیمئونه آرژانتین 152 2 پپ گواردیولا اسپانیا 144 3 یورگن کلوپ آلمان 105 4 ژوزه مورینیو پرتغال 91 5 ماسیمیلیانو الگری ایتالیا 77 6 اونای امری اسپانیا 70 7 زین الدین زیدان فرانسه 59 8 کارلو آنچلوتی ایتالیا 57 9 مائوریسیو پوچتینو آرژانتین 56 9 مارسلو گایاردو آرژانتین 56 11 آنتونیو کونته ایتالیا 53 12 کلودیو رانیری ایتالیا 36 13 سر الکس فرگوسن اسکاتلند 35 13 لوئیز انریکه اسپانیا 35 15 یوپ هاینکس آلمان 34 16 ارنستو والورده اسپانیا 26 17 آرسن ونگر فرانسه 25 17 لئوناردو ژاردیم پرتغال 25 19 جسی مارش آمریکا 22 20 لوران بلان فرانسه 21

بیشتر بخوانید:

لیونل مسی به عنوان بهترین بازیساز دهه دوم قرن 21 انتخاب شد

اخبار داغ 

پیام یحیی گل محمدی به وزیر ورزش: پرسپولیس یا جای من است یا جای رسول پناه! الکساندر نوری: استقلال باید از نتیجه خوشحال باشد؛ پرسپولیس از نظر فوتبالی بهتر بود لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات اوزیل: مسی در اسپانیا خود را ثابت کرد اما رونالدو به هر کشوری رفته، بهترین بوده است لیونل مسی به عنوان بهترین بازیساز دهه دوم قرن 21 انتخاب شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیگو سیمئونه دهه دوم قرن 21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی

تلوبیون برای کمک به مادرهای ایرانی در تربیت فرزندان،‌ کارگاه آموزشی جدیدی با عنوان مامان مربی راه‌اندازی کرده است. در این محصول جدید، والدین ایرانی یاد می‌گیرند که بهترین بازی‌ها و فعالیت‌ها را برای پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هوشی فرزندان خود انجام دهند.

در این مسیر پایه‌ای و پرچالش، مادران تبدیل به بهترین مربی برای فرزندان خود شده و می‌آموزند کدام یک از مهارت‌های کودک خود را در چه سنی و با چه روشی تقویت کنند.

همچنین مادران می‌توانند در پویش مامان مربی هم شرکت کنند: «مامان از بچه‌ش می‌پرسه به نظر تو یک مامان خوب چطوری با بچه اش بازی میکنه؟»

دکتر ثریا علوی نژاد به همراه سایر اساتید دانشگاه تهران در این مسیر راهنمای مادران ایرانی هستند.

کاربران برای دسترسی به این سرویس و ارسال ویدیو برای این پویش، می‌توانند به صفحه مامان مربی در تلوبیون (https://telewebion.com/page/maman-morabi) مراجعه کنند.

 

حجم ویدیو: 10.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد