Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:22:53 GMT

«سرزمین آوره ها» باز هم برنده شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۶۹۸۷

«سرزمین آوره ها» باز هم برنده شد

فیلم «سرزمین آواره ها» در ادامه موفقیت در فصل جوایز سینمایی، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از جوایز سالانه «گاتهام» شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، در مراسم سی امین دوره جوایز فیلم مستقل «گاتهام» که امسال به صورت مجازی در نیویورک برگزار شد ، فیلم «سرزمین آواره ها» ساخته «کلوئی ژائو» توانست جایزه بهترین فیلم و همچنین بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برنده جایزه مخاطبان جوایز گاتهام از میان تمامی نامزدهای شاخه های بهترین فیلم، مستند و فیلم بین المللی این جوایز انتخاب می شود.  

«سرزمین آواره ها» که روز گذشته جایزه مهم بهترین فیلم سال از نگاه انجمن ملی منتقدان سینمای آمریکا را نیز کسب کرد، در اولین نمایش جهانی خود سال گذشته در جشنواره ونیز رونمایی شد و  پس از کسب شیر طلایی بهترین فیلم و همچنین هوگوی طلایی بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره شیکاگو، در جوایز مختلف انجمن های منتقدان آمریکا نیز مورد توجه قرار گرفته و از سوی انجمن فیلم بوستون، شیکاگو، نیویورک، لس آنجلس و ... نیز در شاخه بهترین فیلم و یا کارگردانی برگزیده شده است. 

در فیلم «سرزمین آواره» که در نظرسنجی سالانه نشریه ایندی وایر از بیش از ۲۰۰ منتقد و روزنامه نگار سینمایی نیز در رتبه نخست برترین فیلم های سال ۲۰۲۰ قرار گرفته، «فرانسس مک دورمند» بازیگر برنده اسکار در نقش زنی از یک شهر در ایالت نوادای آمریکا بازی می‌کند که زندگی جدیدی را در جاده تجربه می کند.

این فیلم بر اساس کتاب غیرداستانی «سرزمین آواره ها: زنده ماندن در آمریکای قرن بیست و یکم» نوشته «جسیکا برودر » ساخته شده است. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم سرزمین آواره ها فصل جوایز سینمایی سرزمین آواره ها بهترین فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس

گالاس باور دارد که این فصل هیچ مدافعی در لیگ برتر بهتر از ویلیام سالیبا عمل نکرده است.

طرفداری | عملکرد آرسنال در فصل جاری در حد و اندازه های قهرمانی بوده است. آنها چه قهرمان لیگ برتر بشوند و چه این عنوان را به منچسترسیتی واگذار کنند، یکی از بهترین عملکردهای تاریخ لیگ برتر را به اجرا گذاشته اند.

بخش زیادی از این عملکرد، به توانایی فردی بازیکنان باکیفیتی همچون ویلیام سالیبا و دکلان رایس مربوط می شود. ویلیام گالاس، مدافع سابق توپچی ها و تیم ملی فرانسه در این خصوص گفت: 

از نظر من ویلیام سالیبتا بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس در فصل جاری بوده است. دکلان رایس را هم خرید فصل می نامم. به نظرم او در حال سپری کردن یک فصل فوق العاده با آرسنال است، فصلی که اولین فصل او هم محسوب می شود. او تا همین جا 6 گل و 7 پاس گل دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو