Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز (سه شنبه ۲۳ دی ماه ۹۹)‌در جلسه علنی و در پاسخ به سؤال رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس اظهار داشت: با توجه به آنکه کارشناسان دانشگاه‌های وزارت علوم و دانشگاه پیام نور ذیل ماده قانون یک احکام دائمی و تابع ضوابط و مصوبات هیأت امنا هستند و برای آنکه در مورد افزایش ۵۰ درصدی حقوق و دستمزد آنان تعیین تکلیف صورت گیرد، استعلامی از سازمان امور اداری و استخدامی کل کشور صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پاسخ رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور آن بود که وی ضمن تأکید بر اختصاص بخشنامه فوق الذکر به دستگاه‌های مشمول قانون خدمات کشوری اعلام کردند چنانچه حقوق مزایای قانون احکام دائمی قابل اجرا باشد، بایستی این رقم طبق نظر هیأت امنای دانشگاه‌ها هم مورد تأیید باشد و بر همین اساس این سازمان ۳۰ درصد از ۵۰ درصد افزایش حقوق کارشناسان وزارت علوم را پذیرفت و اعلام کرد که این رقم معادل افزایش حقوق دستگاه‌های مشمول قانون خدمات کشوری است.

 

پربیننده ترین شبکه شاد تعطیل خواهد شد؟ فوری/ خبر خوب وزیر برای معلمان! خبر مهم وزیر آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس آپارتمان‌های سعادت آباد تهران چند؟ قیمت دلار ۲۲ دی ماه ۱۳۹۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جلسه علنی حقوق دی ماه علوم تحقیقات و فناوری قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از ظهر دوشنبه به شهر مقدس قم سفر کرد و با حضور در دانشگاه قم در همایش گرامیداشت مقام استاد که در سالن مفید این دانشگاه برگزار شد حضور یافت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین سالن جلسات «حکمت» دانشگاه قم که از مجهزترین سالن ها با امکانات دیجیتال در بین دانشگاه های کشور است را افتتاح کرد.

زلفی‌گل در ادامه بلوار تازه تاسیس این دانشگاه که به نام «علامه مصباح یزدی» نامگذاری شده را نیز افتتاح کرد و سخنان کوتاهی با تشکر از تلاش های صورت گرفته در عرصه عمرانی دانشگاه قم گفت: این امر توفیقی است که دستندرکاران و مسوولان دانشگاه مسیر علم آموزی دانشجویان و فرزندان این سرزمین را هموار می کنند و امید است شاهد آثار پر خیر و برکت آن در جامعه اسلامی ایران باشد.

کد خبر 6098277

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان