Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@11:07:35 GMT

لاشه ۲ راس کل وحشی در لنده کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۷۰۳۳

لاشه ۲ راس کل وحشی در لنده کشف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از اطلاع از حضور شکارچیان غیر مجاز، نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست دهدشت با دریافت مجوز از مراجع قضایی و همکاری پلیس امنیت عمومی این موضوع را پیگیری کردند.

هاشمی افزود: با پیگیری و تلاش ماموران حفاظت محیط زیست در منزل مسکونی این شکارچی متخلف لاشه ۲ راس کل شکار شده به همراه یک قبضه اسلحه شکار کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برای این شکارچی متخلف ۵۰ میلیون تومان جریمه صادر شد گفت: مطابق با قانون جریمه شکار یک راس کل وحشی (پازن) ۲۵ میلیون تومان تعیین شده که با کشف آثار شکار ۲ راس در منزل این متخلف وی به پرداخت ۵۰ میلیون تومان جریمه حقوقی محکوم شد.

هاشمی از همکاری دستگاه قضا، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه و پلیس امنیت عمومی شهرستان لنده تقدیر کرد و گفت: این متخلف به همراه آلات جرم کشف شده برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد محیط زیست شکارچی متخلف حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک