Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:50:48 GMT

دمای هوای شهرستان طارم به زیر صفر نرسید

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۷۱۱۳

دمای هوای شهرستان طارم به زیر صفر نرسید

حسین سلطانی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده کمینه و بیشینه دمای اتفاق افتاده در این شهرستان از ایستگاه های هواشناسی گیلوان، چورزق و آببر به ترتیب  ۰ و ۱۷، ۴ و ۱۹ و  ۵ و ۱۶ درجه سانتیگراد گزارش شد.

وی با بیان اینکه دمای هوای این استان طی چند روز اخیر روند افزایش داشته و این شرایط جوی تا آخر هفته جاری ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: میزان دمای فعلی شهر زنجان صفر درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه سانتیگراد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی به میزان کمینه و بیشینه دمای رخ داده در ایستگاه های هواشناسی استان زنجان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: طی مدت یاد شده حداقل و حداکثر دما در سجاس ۹- و ۱۲، باش قشلاق گرماب ۷- و ۱۰، حلب ۷- و ۱۱، خیرآباد ۷- و ۱۰، گرماب ۷- و ۱۰، دندی ۷- و ۱۰، زرین رود ۶- و ۱۳، صائین قلعه ۵- و ۹، فیله خاصه ۴- و ۸، زنجان ۴- و ۱۲، ابهر ۴- و ۱۱، قیدار ۳- و ۹، فرودگاه زنجان ۳- و ۱۱، خرمدره ۳- و ۱۲، ماه نشان ۲- و ۱۰، دانشگاه زنجان ۲- و ۱۲ و پری ۱- و ۱۰ درجه سانتیگراد ثبت شد.

وی با بیان اینکه شرایط جوی استان تا چهارشنبه هفته جاری پایدار خواهد بود، اظهار داشت: از روز پنجشنبه /۲۵ دی ماه/ با ورود سامانه ای به منطقه شاهد وزش بادهای نسبتا شدید در مناطق مختلف این استان خواهیم بود که روز جمعه با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و در برخی مناطق استان زنجان نیز بارش های پراکنده برای این روز /۲۶ دی ماه/ پیش بینی می شود.

در حال حاضر استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا زنجان سازمان هواشناسی تغییرات آب و هوا زنجان سازمان هواشناسی اخبار کنکور درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، سامانه بارشی که روز گذشته هشدار نارنجی شماره ۰۴ در خصوص آن صادر گردید؛ امروز (دوشنبه) و فردا جو منطقه را تحت تأثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً در نیمه غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا و در مناطق مذکور، با رگبار پراکنده تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز چهارشنبه با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، روند افزایش دمای هوا، مهمترین پدیده مورد انتظار در جو استان خواهد بود.

کد خبر 6098807

دیگر خبرها

  • یخبندان بهاری در کردستان!
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان