Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، در جلسه اعلام اسامی داوران نظارت بر انتخابات ششمین دوره استانی شهر و روستاهای قزوین  بیان کرد:  روح الله عباسپور نماینده شهرستان آوج و بوئین زهرا به عنوان رئیس هیئت،رجب رحمانی نماینده تاکستان و فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین، آبیک و البرز و به عنوان عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا و استان قزوین منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص زمان ثبت نام داوطلبین افزود: از ۲۰ اسفند ماه سال ۹۹ ثبت نام داوطلبین صورت خواهد گرفت. 

حبیبی در ادامه در خصوص مقدمات انتخابات خاطر نشان کرد: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در حال انجام است که توسط فرمانداران و بخشداران پیگیری خواهد شد. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی بیان کرد: دوره های آموزشی در حال اجرا است و انتخابات به دلیل وضعیت کرونایی در شهرها به صورت تمام الکترونیکی و در شهرستان ها بخشی از انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین انتخابات شورای شهر شورای شهر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی

به گزارش جماران؛ سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»