Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره سابق شیاطین سرخ بر این باور است که آماد دیالو، وینگر جدید یونایتد، پتانسیل تبدیل شدن به ستاره ای در کلاس جهانی را دارد. 

ریو فردیناند به تمجید از اماد دیالو، وینگر جوان و جدید منچستریونایتد پرداخت و اظهار داشت او توانایی این را دارد که روزی ستاره ای جهانی شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، یونایتد در ماه اکتبر، انتقال دیالو را از آتالانتا نهایی کرد اما این بازیکن تا ژانویه در سری آ باقی ماند و در نهایت چندی پیش به صورت رسمی به جمع شاگردان سولسشر پیوست و در این میان ریو فردیناند، اسطوره شیاطین سرخ، می گوید شباهت هایی بین این انتقال با انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: 

ما این پسر را از آتالانتا به خدمت گرفتیم و البته که امیدوارم او چیزی برای نشان دادن داشته باشد. اگر فیلم های بازی او را ببینید و با کسانی که در باشگاه در زمینه به خدمت گرفتن او نقش داشتند صحبت کنید، متوجه می شوید که او روزی می تواند به ستاره ای در کلاس جهانی تبدیل شود. این باور کسانی است که در باشگاه هستند و فکر می کنند که این پسر را کشف کرده اند. 

فردیناند در ادامه گفت: 

نمی خواهم فشار مقایسه با رونالدو را روی دیالو بگذارم با این حال هیچکس رونالدو را زمانی که از اسپورتینگ به منچستریونایتد ملحق شد نمی شناخت. این پسر نیز از این جهات شبیه رونالدوست و اگر کلیپ هایش را ببینید و صحبت هایی که در خصوصش مطرح می شود را بشنوید، به این نتیجه می رسید که او در صورت حرکت در مسیر درست، به یک ستاره جهانی تبدیل می شود. 

همچنین بخوانید:

اماد دیالو به منچستریونایتد بازگشت / رسمی

اماد دیالو: قول می دهم که تلاش کنم از بازیکنان منچستریونایتد یاد بگیرم

 

اخبار داغ 

پیام یحیی گل محمدی به وزیر ورزش: پرسپولیس یا جای من است یا جای رسول پناه! الکساندر نوری: استقلال باید از نتیجه خوشحال باشد؛ پرسپولیس از نظر فوتبالی بهتر بود لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات اوزیل: مسی در اسپانیا خود را ثابت کرد اما رونالدو به هر کشوری رفته، بهترین بوده است دیگو سیمئونه بهترین مربی باشگاهی دهه دوم قرن 21 شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اماد دیالو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت

به گزارش همشهری آنلاین، یک صفحه توئیتری تصویری از یک پسربچه در کنار مجسمه کریستیانو رونالدو را پست کرد و نوشت: «این پسربچه مجسمه کریستیانو رونالدو را با سنگ آهک ساخت».

هرچند هواداران بلافاصله متوجه شدند که این مجسمه واقعی نیست و با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده، و با این حال معتقدند که این تصویر از تمام مجسمه‌هایی که تا به الان از چهره فوق‌ستاره پرتغالی ساخته شده بهتر است.

کد خبر 847471 برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏