Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی در داربی ۹۴ پایتخت از شرایط خود گلایه کردند و این در حالی است که مدیران باشگاه هنوز وعده‌های خود را در خصوص مطالبات بازیکنان عملی نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، داربی ۹۴ پایتخت روز گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم فوتبال استقلال در یک مصاف حساس و نفس‌گیر مقابل پرسپولیس به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال این بازی را در حالی با نتیجه تساوی پشت‌سر گذاشت که تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بود و در لحظات آخر مهدی قایدی موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند تا استقلال متحمل یک شکست سخت نشود.

اما بازیکنان استقلال پس از این تساوی از شرایط خود ابراز ناراحتی کردند و معتقد بودند در حالی که بازیکنان تمام تلاش خود را برای بازی‌ها انجام می‌دهند، کسی به فکر آن‌ها نیست و کادر مدیریت آن‌ها را رها کرده است.

رشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال که در چند بازی اخیر تاثیر زیادی در نتایج این تیم داشته است، اظهار کرد: خود مدیران آمدند به ما گفتند که می‌خواهند مبلغ قابل توجهی را به حسابمان واریز کنند.اگر اینطوری پیش بروند تیم را خراب می‌کنند. این بازیکنان، بازیکنان خیلی خوبی هستند. تیم ما هم تیم خوبی است. باید هرچه زودتر جمع‌وجور کنند و درصد خوبی از قرارداد را به بازیکنان بدهند. آقای مددی صحبت کردند و به بازیکنان قول دادند. فقط آقای مددی نیست و همه اعضای هیات مدیره باید همکاری کنند.

همچنین وریا غفوری کاپیتان استقلال با انتقاد به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال و پرداخت نکردن مطالبات نیز گفت: من تا حالا در هیچ تیمی چنین مدیرانی ندیدم که بخواهند چنین پرداختی داشته باشند. هنوز یک سری از بازیکنان از مطالبات پارسال و دو سال قبل، پول طلب دارند و این فصل هم فکر می کنم تنها تیمی هستیم که ۱۰ درصد گرفته‌ایم. قبل از بازی با گل‌گهر وعده می‌دهند که بعد از داربی پرداختی داریم و خوشحال‌مان می‌کنند اما بعد از آن درصدی را گفتند که من خجالت کشیدم به بازیکنان بگویم. نمی‌دانم چرا برای تیم‌های دیگر پول هست اما برای استقلال نیست. این فاجعه است. نمی‌دانم آیا می‌خواهند تمرکز ما را به هم بریزند؟ چرا وعده‌ای می‌دهند که نمی‌توانند عملی کنند؟ آیا می‌خواهند ذهن بازیکن را قبل از داربی به هم بریزند؟ آدم حس می‌کند هیچ پشتوانه‌ای در باشگاه ندارد.

همچنین محمد دانشگر از شرایط باشگاه گلایه کرد و معتقد بود به خاطر محمود فکری بوده که تا الان صحبتی انجام نداده است. او گفت: باشگاه به تیم ما بی‌مهری می‌کند و ما را رها کرده است. محمود فکری و کادرش تنها هستند. پاداش دادن از داخل باشگاه که کاری ندارد. باید بیایید مطالبات بازیکنان را بدهید. هفته دوازدهم است و ما بین ۵ تا ۷ درصد دریافتی داشته‌ایم. واقعا مشکل داریم. تا الان هم حرفی نزدیم به خاطر محمود فکری بوده است. بزرگ‌ترهای تیم خواستند صحبتی نکنیم.

این مسائل در حالی مطرح شده بود که اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، پیش از داربی پایتخت پاداش ۹۰۰ میلیون تومانی برای پیروزی در داربی مد نظر قرار داده بود. او اظهار کرد: درجلسه هیات مدیره، یک سری مبالغی در نظر گرفته شده است. ۵۰۰ میلون تومان کارگزار، ۲۰۰میلیون تومان بنده و ۲۰۰ میلیون تومان هم آقای عبدیان برای پاداش برد داربی به تیم خواهند داد.

مساله‌ای که باید در حال حاضر مد نظر مدیران باشگاه استقلال قرار بگیرد تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان تیم است. مدیران استقلال تا اینجای کار برنامه‌ مشخصی برای این مساله نداشتند و حتی مشخص نیست ۹۰۰ میلیونی که قرار بود به حساب باشگاه واریز شود، الان به دست باشگاه رسیده است یا تنها مدیران باشگاه آن را برای بازار گرمی قبل از داربی مطرح کرده‌اند.

با این وجود باید دید چه سرنوشتی در انتظار باشگاه استقلال است و مدیران باشگاه آیا گلایه‌های بازیکنان تیم‌شان را برطرف می‌کنند یا باز هم صدای اعتراض آن‌ها در رسانه‌ها پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران باشگاه استقلال مدیران باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود

دستیار ویژه رئیس جمهور با تحسین الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی گفت: تحقق این الگو زمانی رخ می‌دهد که دولت اسلامی شکل بگیرد و کارگزار و شیوه اداره آن اسلامی و مردم در آن تصمیم‌گیر باشند و باید در تمام شهرهای استان و کشور اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: امروز مدیریت شهری رفسنجان در ادامه اراده خداوند برای خلقت انسان و تعیین جانشینی خدا روی زمین، جمعی از نوجوانان را مسئول کرده است تا اختیار بیشتری به آن‌ها بدهد و ثابت کند آرمان جمهوری اسلامی تحقق وعده الهی و هدف خلقت انسان است.

وی اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان را در راستای فطرت انسان توصیف کرد و افزود: آرمان‌های انقلاب اسلامی آرمان‌های بشری است؛ در جنگ اتفاق بزرگی رخ داد و کل دنیا علیه ما جمع شد تا ما نباشیم اما امام (ره) تهدید را به فرصت تبدیل کرد و وعده داد که کاری می‌کند تا قدرت برتر نظامی دنیا شویم و این امر محقق شد.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به وعده صادق جمهوری اسلامی، تصریح کرد: آن روز ما سیم خاردار هم نداشتیم و اولین مایحتاج خود را باید از سایر کشورها می‌گرفتیم و به ما نمی‌دادند، اما امروز به تولید موشک و پهباد روی آورده‌ایم و این افتخاری برای جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی داعش در منطقه یکی دیگر از اقدامات ضد اسلامی برای جمع کردن تفکر اسلام بود که با تدبیر مقام معظم رهبری و ورود حاج قاسم به میدان و حضور لشکریان دفاع از حرم مسیحی و مسلمانان شیعه و سنی متوقف شد، گفت: یک روزی می‌خواستند ما نباشیم، اما اکنون ما سردمدار فرهنگی منطقه هستیم.

عبودتیان توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری را موجب تبدیل تهدید به فرصت دانست و افزود: قرار بود دهه هشتادی‌ها نسل برانداز شوند، اما امروز دهه هشتادی‌ها نسل پیشران شده‌اند؛ لذا اگر براساس دستور خدا و الگوی امام و اسلام عمل کنیم، می‌توانیم به عنوان خلیفه و جانشین خدا روی زمین مسیر رشد را به خوبی طی کنیم.

وی در ادامه شکل‌گیری الگوی حکمرانی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان را تبریک گفت و افزود: این طرح جوان محور و نوجوان محور و شگفتی‌ساز است و توجه به حضور بانوان و استفاده از تجربه بزرگترها و قرار دادن آن‌ها در رأس حلقه اصلی و محله محوری و مسجدمحوری را می‌توان از امتیازات آن برشمرد.

دستیار رئیس جمهور ادامه داد: تحقق این الگو زمانی رخ می‌دهد که دولت اسلامی شکل بگیرد و کارگزار و شیوه اداره آن اسلامی و مردم در آن تصمیم‌گیر باشند و این الگو را که در جهت مسیر انبیای الهی است، امروز در بخشی از اداره شهر پیاده می‌کنیم و باید در تمام شهرهای استان و کشور اجرا شود.

کد خبر 748908

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد