Web Analytics Made Easy - Statcounter

هروویه میلیچ مثل استراماچونی به صورت بامدادی ایران را ترک کرد.

هروویه میلیچ بامداد امروز به همراه خانواده اش در فرودگاه بین المللی امام(ره) حضور داشته است و ظاهرا درست مثل استراماچونی ایران را ترک کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبالی، میلیچ از نیمکت نشینی خود در استقلال به شدت ناراحت بوده و شب گذشته هم در فرودگاه امام(ره) حضور داشته که در حال حاضر شواهد نشان می دهد او ایران را ترک کرده و احتمالا از استقلال جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به دوستان نزدیکش گفته بود با اینکه عاشق استقلال است اما محمود فکری اعتقادی به او ندارد و بازی نکردن در دربی هم نشان داد که دیگر نمی شود در استقلال ماند و نمی تواند با محمود فکری و تفکراتش تاکتیکی اش کار کرد. البته میلیچ قرار بود پس از پایان نیم فصل از ایران برود اما ظاهرا بازی نکردن در دربی آنقدر ناراحتش کرده که تصمیم گرفته شبانه ایران را ترک کند.

میلیچ امروز در تمرین ریکاوری استقلال حضور نداشت. باید دید باشگاه استقلال خبر رسمی خروج او را اعلام می کند یا اینکه اتفاق دیگری می افتد و باشگاه به جدایی میلیچ رضایت نمی دهد.

اخبار داغ 

پیام یحیی گل محمدی به وزیر ورزش: پرسپولیس یا جای من است یا جای رسول پناه! الکساندر نوری: استقلال باید از نتیجه خوشحال باشد؛ پرسپولیس از نظر فوتبالی بهتر بود لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات اوزیل: مسی در اسپانیا خود را ثابت کرد اما رونالدو به هر کشوری رفته، بهترین بوده است دیگو سیمئونه بهترین مربی باشگاهی دهه دوم قرن 21 شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایران را ترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری

بنابر ادعای یک خبرگزاری، علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.

طرفداری | به نظر می رسد وضعیت مدیریت استقلال دچار تغییر شده است.

تسنیم مدعی شد؛ با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که امشب برگزار شد، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره و مهدی حیدرزاده دیگر عضو هیئت مدیره حضور داشتند و برکناری خطیر به تصویب آنها رسید.

سمیعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و معرفی شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • ادعای اسرائیل درباره ترور نیروی وابسته به سپاه؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش