Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، در معاملات شب گذشته ارزش سهام شرکت توئیتر 45.67 دلار پایین آمد که معادل 12 درصد سقوط از زمان اقدام این شبکه اجتماعی در بستن حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا بوده است. البته پس از چند ساعت سهام توئیتر کمی افزایش یافت و به 48 دلار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته شایعه‌ای در باره حمله به دفتر مرکزی توئیتر در سانفرانسیسکو منتشر شد، اما سپس معلوم شد که دروغ بوده است، اما همین شایعه باعث شد تا 30 افسر پلیس برای کنترل اوضاع به دفتر مرکزی توئیتر اعزام شوند.

حساب کاربری ترامپ بیش از 88 میلیون دنبال‌کننده داشت و حامیان ترامپ به خاطر حذف حساب کاربری وی از توئیتر به شدت شاکی هستند. از طرف دیگر برخی سیاستمداران و فعالان رسانه آمریکا گفته‌اند از هفته پیش تاکنون ده‌ها هزار دنبال کننده خود را از دست داده‌اند و در این زمینه دو نماینده دمکرات کنگره آمریکا مدعی شدند که این مسئله به خاطر این بوده که توئیتر به سمت حذف برخی حساب‌های کاربری به خاطر رویکردهای تروریستی و نئونازی رفته است. 

روز چهارشنبه طرفداران ترامپ در اعتراض به باخت وی در انتخابات آمریکا و با ادعای تقلب به ساختمان کنگره حمله کردند و برای ساعاتی این ساختمان به اشغال معترضا درآمد.

در این بین حداقل 5 نفر جان خود را از دست داده که یکی از آنها پلیس بوده است. پس از این اتفاق توئیتر اعلام کرد که با بررسی توئیت‌های حساب کاربری ترامپ و محتوای ‌آنها تصمیم گرفته که به خاطر احتمال تشدید خشونت از سوی ترامپ با استفاده از این حساب کاربری آن را به صورت دائم حذف کند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ توئیتر آمریکا شبکه اجتماعی حساب کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد


به گزارش تابناک به نقل از آسوشیتدپرس، خلبان این اف-۱۶ تنها سرنشین آن بود که توانست خود را بموقع از جنگنده خارج کند و زنده بماند.

هنوز علت سقوط این جنگنده مشخص نیست و تحقیقات درباره آن ادامه دارد.

مقام‌های آمریکایی از پرسنل غیرضروری خواسته‌اند از تردد در محل سقوط هواپیما خودداری کنند زیرا مواد شیمیایی استفاده شده در این هواپیما ممکن است که مخاطراتی برای آنها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • کاهش قیمت نفت توقف‌بردار نیست
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند