Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در افتتاحیه ۵ طرح بزرگ سرمایه‌گذاری بزرگ در ۵ استان کشور که به صورت ویدیوکنفرانس در قروه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی در کشور و کردستان اظهار داشت: کردستان سرزمین شهدای مظلوم انقلاب اسلامی و هزار شهید پیشمرگان مسلمان کرد است و این منطقه جزو پیکره نظام محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از افتتاح این پروژه‌ها، اعلام تلاش بنیاد مستضعفان و دستگاه‌های دیگر در راستای پیشبرد و توسعه کشور با ایجاد طرح‌های کشاورزی و دامپروری است که با تکیه بر توان داخلی و تلاش مسئولان به سرانجام رسیده است.

فتاح افزود: رفع تحریم‌ها، ایجاد اشتغال، کاهش وابستگی و...در زمینه تولید صنایع کشاورزی، دامپروری، دارویی از جمله اهداف این ۵ پروژه ملی بوده است که در آینده نزدیک شاهد صادرات صنایع وابسته این محصولات به کشورهای مختلف خواهیم بود.

رئیس بنیاد مستضعفان اذعان داشت: سالانه ۵۰۰ هزار تن شیر توسط واحدهای تولیدی بنیاد در کشور تولید می‌شود و درصدد افزایش آن با مشارکت حداکثری مردم از سال آینده خواهیم بود.

فتاح در ادامه افزود: استراتژی بنیاد مستضعفان در بهره‌برداری از این ۵ پروژه با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان که با احتساب امروز حدود ۸۰۰ میلیون تومان است، اشتعالزایی، تولید و رونق اقتصادی است.

بنیاد مستضعفان بر اساس منویات مقام معظم رهبری در زمینه توسعه کشور گا‌م‌های مطلوبی برداشته و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی رمز موفقیت و توسعه اقدامات این نهاد در کشور است.

وی گفت: دشمن چشم دیدن پیشرفت ایران در تولید را ندارد و در خیال خام خود می‌پندارد با تحریم‌ها می‌تواند مانع توسعه و پیشرفت کشور شود اما در بهره‌برداری از این پروژ‌ ها به آنان نشان دادیم که جمهوری اسلامی ایران هیچ وابستگی به کشورهای دنیا ندارد.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: کردستان زمینه توسعه بخش کشاورزی، دامپروری و صنایع وابسته آن را دارد چرا که این سرزمین از نظر منابع آب، خاک و نیروی انسانی انقلابی بسیار توانمند است.

وی ادامه داد: هدف بنیاد مستضعفان، رفع محرومیت،کارآفرینی و ایجاد امنیت غذایی در مناطق مختلف کشور و استان کردستان است که برای حمایت از کولبران هم طرح‌های مختلفی در دست اجراست که در این زمینه دستگاه‌هایی مانند سپاه موفق عمل کرده‌اند.

فتاح تصریح کرد: ضرورت دارد مسئولان برای توسعه کشور به مردم و جامعه خدمت صادقانه داشته باشند و از هیچ تلاشی برای رفاه مردم در تمام مناطق کشور دریغ نکنند.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کردستان انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: پروژه انسداد مرز در حال اجراست

وزیر کشور گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود؛ با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078398 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • وحیدی: پروژه انسداد مرز در حال اجراست
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور