Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@10:57:01 GMT

هفت واحد صنفی در شهرستان بوشهر پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۸۰۲۷

هفت واحد صنفی در شهرستان بوشهر پلمب شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: در هفته سوم دی‌ماه هفت واحد صنفی در شهرستان بوشهر پلمب شد.

به گزارش برنا؛ حسن فخرایی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: در هفته سوم دی‌ماه وضعیت شهرستان بوشهر از نظر شیوع ویروس کرونا و آمار مبتلایان رنگ آبی است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تصریح کرد: نظارت‌های بهداشتی از اصناف برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت همشهریان همچنان مجدانه ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخرایی افزود: طبق مصوبه ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان بوشهر، هر مکانی که فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در آنجا رعایت نشود و باعث ایجاد کانون‌های آلودگی در شرایط بحران کرونا شود، توسط بازرسین بهداشت محیط تعطیل خواهد شد.

او تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان بوشهر هفت صنف متخلف در شهر بوشهر بعد از دریافت تذکرات بهداشتی و به جهت تخطی از دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با بیماری ویروس کرونا توسط بازرسین بهداشت محیط پلمب شدند.

فخرایی خاطرنشان کرد: کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوشهر از ۹۲۳ صنف مختلف بازدید کردند که طی آن منجر به ارجاع ۲۹ صنف متخلف به مراجع قضایی و پلمب هفت صنف با همکاری نمایندگان اتاق اصناف، اداره صمت، اماکن تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر از افزایش ۳۸ درصد موارد تست اطرافیان بیمار کرونایی را نسبت به هفته دوم دی‌ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: از هفته سوم دی‌ماه تاکنون در طرح شهید قاسم سلیمانی تعداد ۳۵۰ نمونه تست از اطرافیان بیماران مبتلا به کرونا در سطح شهرستان بوشهر گرفته شد که در طی آن ۶۶ مورد مثبت اعلام شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوشهر پلمب واحد صنفی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات