Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز-رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: برگزاری مراسم حتی در شهرهای زرد تنها به‌ صورت غیرحضوری و با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها مجاز است و هیچ مرجعی جز ستاد ملی مبارزه با کرونا حق دادن مجوز خارج از مصوبات این ستاد را ندارد.

به گزارش قدس آنلاین،حمیدرضا عسگری عنوان کرد:در روزهای اخیر شاهد سیر نزولی شیوع ویروس کرونا و کاهش تعداد جان‌باختگان این بیماری هستیم که نشان‌دهنده عزم جدی شهروندان و مسئولان در قطع زنجیره این ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهروندان همچنان باید بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعمال‌شده را رعایت کنند تا بتوان به نحو مطلوبی از این بحران گذر کنیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برگزاری مراسم ترحیم شرایط زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت