Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:44:56 GMT

خدمات فیزیوتراپی در منزل فردیس با بهترین قیمت

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۸۳۵۰

خدمات فیزیوتراپی در منزل فردیس با بهترین قیمت

تا بحال چند بار مجبور شده‌اید با کمردرد شدید، پله‎های منزل یا کلینیک را بالا و پایین بروید تا از خدمات فیزیوتراپی استفاده نمایید؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هوم کا، چقدر سعی کرده‎اید تا مادر و پدر سالمند خود را  با همه مشکلات حرکتی، به کلینیک ببرید تا تمرینات فیزیوتراپی را انجام دهند؟ در همه این لحظات سوالی ذهن شما را مشغول خواهد کرد:" آیا راهی هست تا از خدمات فیزیوتراپی در منزل فردیس بهره ببریم؟ آیا می‎توان با یک تماس تلفنی، بهترین متخصصان را در منزل ملاقات کرد؟" هوم کا تمام سعی خود را کرده است تا در این شرایط سخت، در کنار شما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منظور از فیزیوتراپی چیست؟

فیزیوتراپی شاخه‎ایی از علم پزشکی است که با استفاده از روش‎های فیزیکی اقدام به درمان برخی از بیماری‎ها می‎کند. متخصص این رشته، فیزیوتراپیست است.

این فرد اطلاعات کاملی در مورد عضلات، مفاصل و عملکرد آنها داشته و در عین حال به خوبی می‎داند با چه تمریناتی می‎توان عضلات  و مفاصل را تقویت کرد تا کارایی خود را بدست آورند. برای این منظور از تکنیک و روش‌های متعددی استفاده خواهد کرد. 

روش درمان بستگی به میزان و نوع آسیب خواهد داشت. گاهی اوقات لازم است تا برای سلامتی بیمار، درمان در مدت زمان طولانی انجام شود. گاهی اوقات نیز درمان با تکرار و تمرین چندین حرکت به پایان می‎رسد. در طی این جلسات متخصص سعی می‎کند، تا شیوه صحیح حرکت را به بیمار آموزش دهد تا او بتواند در طولانی مدت از آن استفاده نماید.

 چه کسانی به خدمات فیزیوتراپی در منزل  فردیس نیاز دارند؟

بیماری‎های زیادی هستند که بواسطه آنها فرد توان حرکتی خود را از دست خواهد داد. از آن جمله می‎توان به افرادی اشاره کرد که دچار سکته مغزی شده‌اند. این بیماران معمولا در اندام‎هایی مانند دست، پا، زبان و چشم دچار مشکل خواهند شد.

هوم کا با اعزام فیزیوتراپیست به منزل به این بیماران کمک خواهد کرد تا دوباره  به زندگی عادی خود باز گردند. افراد زیر نیز به این خدمات نیاز خواهند داشت:

 .بیماری‌های اسکلتی

. بیماری‎هایی که مرتبط با شغل هستند.

. بیماری‎هایی که به نوعی با سیستم اعصاب بدن در ارتباط هستند.

. ورزشکارانی که در طی تمرین دچار آسیب می‎شوند.

. سالمندانی که از مشکلات اسکلتی و استخوان رنج می‎برند.

. پارکینسون

. فلج بلز

خدمات فیزیوتراپی در منزل فردیس چه مزایایی دارد؟

با بهره‌گیری از خدمات فیزیوتراپی دست در منزل هوم کا، دیگر لازم نیست بیمار را حرکت دهید. این موضوع برای آن دسته از افرادی که دچار آسیب‌های نخاعی شده‌اند، از اهمیت ویژه‎ایی برخوردار است، چرا که حرکت دادن آنها بسیار مشکل بوده و در عین حال با خطرات جدی نیز مواجه خواهند بود.

این موضوع در مورد سالمندان و افرادی که از بیماری‎های خاص رنج می‎برند، نیز اهمیت دارد. بیمارانی هستند که به دلیل شرایط فیزیکی خاص از حضور در جمع خجالت می‎کشند و یا بودن در محیط شلوغ باعث عصبی شدن آنها می‎شود.

با مراجعه فیزیوتراپیست به منزل، بیمار از نظر روانی نیز آرامش بیشتری خواهد داشت. در طی آن متخصص این امکان را خواهد داشت، تا مدت زمان بیشتری در کنار بیمار بماند و در واقع باید گفت، درمان به صورت خصوصی انجام می‎شود.  همچین این امر سبب می‎شود تا برنامه درمانی با زندگی شما بیشتر هماهنگ شود.

هنگام انجام تمرینات در منزل، سایر افراد خانواده نیز حضور داشته و این امر سبب می‎شود تا آنها نیز با نکات و آموزش‌های متخصص آشنا شوند. بنابراین اگر بیمار حرکتی را اشتباه انجام دهد یا نحوه انجام آن را فراموش نماید، دیگر اعضای خانواده می‎توانند به او کمک نمایند.

حضور متخصص در منزل، سبب می‎شود تا از هزینه‌های سنگین رفت و آمد، جلوگیری شود. افراد زیادی هستند که به دلیل مشکلات خاص پزشکی، شرایط ویژه‎ایی برای جابجایی آنها باید فراهم شود.

برخی از بانوان نیز به دلیل حساسیت‌هایی که دارند، ترجیح می‎دهند  فیزیوتراپیست خانم را در منزل خود ملاقات کنند، به این ترتیب از خدمات درمانی راحتر بهره می‎برند.

فیزیوتراپی در منزل فردیس با هوم کا

تیم تخصصی هوم کا با هدف ارائه خدمات مراقبت درمان در منزل، تمام تلاش خود را کرده تا کمکی موثر در حفظ سلامتی شما داشته باشد. در همین راستا خدمات خود را در سه پخش سالمند، کودک و درمان در محل ارائه می‎کند.

برای برخورداری از خدمات فیزیوتراپی در منزل فردیس کافی است با شماره ۹۱۰۲۵۵۹۵ (۰۲۱) تماس بگیرید. هوم کا با توجه به شرایط شما، مناسب‎ترین متخصص را به محل اعزام خواهد کرد.

برای برخورداری از خدمات این مرکز، دیگر لازم است هزینه‎ایی بابت حق کمسیون پرداخت نمایید. به همین دلیل  خدمات این مجموعه با کیفیت مناسب و در عین حال قیمت متعادل در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. 

متخصص پس از هماهنگی با شما برای یک روز،  کار خود را به صورت آزمایشی آغاز خواهد کرد، در صورتی که فعالیت او مورد تایید باشد، فرآیند عقد قرارداد انجام  می‌شود، در غیر این صورت می‎توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید، تا راهنمایی‌های لازم در اختیار شما قرار بگیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیزیوتراپی در منزل فيزيوتراپي خدمات فیزیوتراپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد

براساس مصوبه هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت و با اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه، بهداشت و تخصصی مقرر شد آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی در مرداد سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

ثبت نام در آزمون دکتری حرفه ای فیزیوتراپی از شنبه ۲۲ اردیبهشت آغاز می شود و داوطلبان تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

ثبت نام فقط بصورت الکترونیکی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می پذیرد.

داوطلبان باید پس از پرداخت الکترونیکی هزینه آزمون، فرم ثبت نام را تکمیل کنند. لینک پرداخت هزینه و ثبت نام آزمون در مهلت اعلام شده بر روی سایت قرار خواهد گرفت.آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه ۷ مرداد تا چهارشنبه ۱۰ مرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبان باید در این بازه زمانی با مراجعه به سایت، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. ساعت دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکسدار) در روز آزمون الزامی است.

بر اساس شرایط، ممکن است آزمون بصورت الکترونیکی یا کاغذی برگزار شود.

شرایط شرکت متقاضیان در آزمون:

۱) افراد با داشتن دانشنامه مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های داخل یا خارج از کشور که به تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

۲) دانشجویان مشغول به تحصیل در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرط فراغت از تحصیل تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون شرکت کنند.

 همچنین مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای خطاب به دانش آموختگان رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در خارج از کشور اعلام کرده است: بر اساس مصوبه شورایعالی ارزشیابی مدارک تحصیلی خارج از کشور وزارت بهداشت در ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ به منظور حفظ کیفیت و رعایت عدالت در سنجش و ارزیابی علمی متقاضیان ارزشیابی، مقرر شد آزمون ارزشیابی کتبی به صورت متمرکز جایگزین مصاحبه‌ های انجام شده در جلسه کمیسیون‌ های ارزشیابی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد