Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: گل دیرهنگام و تساوی بخش قایدی در دربی ۹۴ هم باعث نشد تا بازیکنان این تیم حسابی از خجالت مدیریت باشگاه در نیایند. عدم دریافت مطالبات و بدهی‌های معوقه باشگاه بخش مشترک مصاحبه‌های بازیکنان استقلال در دربی بود، اما چرا آبی‌ها این اندازه از عدم دریافت حقوق خود شاکی هستند؟ واقعیت ماجرا چیست.

به گزارش جماران، باشگاه استقلال در این فصل پرداختی‌های خوب و قابل توجهی به بازیکنانش داشته، اما این پرداخت بی حساب و کتاب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان این تیم بار‌ها از نظر مالی شارژ شده اند، اما این پرداخت‌ها حالت ریخت و پاش داشته و جزو تعهدات باشگاه تلقی نشده است.

برای مثال بازیکنان استقلال حتی به خاطر پیروزی در دیدار نه چندان مهم برابر تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم اراک نیز پاداش گرفتند و حالا مدیریت باشگاه باید این سوال را جواب بدهد، که وقتی تعهدات مالی به بازیکنانش هنوز پرداخت نشده، حاتم بخشی از کیسه باشگاه و پرداخت پاداش برای برد در یک بازی معمولی لیگ چه معنایی دارد؟

آبی پوشان در حالی نسبت به عدم دریافت حق و حقوق خود شاکی بودند که دیروز اگر از گل زودهنگام خود محافظت می‌کردند، در مجموع حدود یک میلیارد تومان پاداش می‌گرفتند!

باشگاه استقلال در حالی در پرداخت مطالبات بازیکنان خود تعلل کرده که حتی بابت پیروزی تیم امید‌های استقلال برابر پرسپولیس به اعضا و بازیکنان امید پاداش پرداخت کرده بود. بهتر نیست که مسئولان باشگاه استقلال این پول‌ها را صرف پرداخت قرارداد بازیکنان خود کنند و اگر پول اضافه آوردند در قالب پاداش پرداخت کنند؟

پرداخت پاداش در فوتبال امری عجیب و غریب نیست و می‌تواند نقش انگیزشی داشته باشد، اما این پاداش‌ها اغلب به شکل آپشن در قرارداد بازیکنان است و یا زمانی که موفقیت خاصی به دست آمده است. استقلال تا به اینجای فصل در رده دوم جدول رده بندی لیگی قرار دارد که هنوز نیم فصلش هم فرانرسیده و حتی ممکن است در پایان فصل هیچ جامی نیز نگیرد، در این صورت پرداخت پاداش به بازیکنان و طلبکار کردن آن‌ها چه معنایی دارد؟

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال استقلال دربی قایدی باشگاه استقلال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند

محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان