Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در نامه‌ای به شهردار تهران ضمن درخواست توقف اجرای طرح سامانه هوشمند ناوگان داخلی شهرداری (سهند)، خواستار بررسی بیشتر کارشناسی این طرح شد.

به گزارش برنا؛ متن نامه افشین حبیب‌زاده خطاب به پیروز حناچی به این شرح است:

 با عنایت به اهتمام اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران در جهت ارتقای سطح معیشت کارکنان شریف مجموعه شهرداری و جلوگیری از تضییع حقوق ایشان وگام های مهمی که در  این راستا برداشته  شده است، اکنون اجرای آزمایشی طرح سامانه هوشمند ناوگان داخلی شهرداری (سهند) از سوی اداره کل پشتیبانی شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با ابهاماتی روبه رو است که با اهداف  مذکور در تضاد و موجب اعتراض رانندگان محترم شرکت خودرو سرویس شهر گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دغدغه های امنیت شغلی، کاهش درآمد و مشکلات معیشتی متصور از اجرای این طرح از جمله چالش‌هایی است که اجرای  غیرکارشناسی طرح می‌تواند برای این رانندگان ایجاد نماید. لذا بررسی هر چه دقیق تر این طرح توسط کارشناسان مختلف از جمله کارشناسان کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر می‌تواند جنبه های ساختاری و نهادی این طرح را آشکار نماید.

 بنابراین مقتضی است دستور فرمایید ضمن توقف اجرای این طرح، موجبات ارسال این طرح برای بررسی بیشتر را فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن سوخته‌سرایی اظهار کرد: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

وی ادامه داد: مسافران این قطار با مینی بوس از بندرگز در حال جابه جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

سوخته‌سرایی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 6087344

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد