Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:06:29 GMT

گتوسو: ناپولی گاهی اوقات باید مثل من زشت باشد!

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۸۸۲۲

گتوسو: ناپولی گاهی اوقات باید مثل من زشت باشد!

سرمربی تیم فوتبال ناپولی درباره سبک بازی شاگردانش در بازی اخیر این تیم در سری A مقابل اودینزه اظهارنظر جالبی انجام داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو سرمربی تیم فوتبال ناپولی بعد از پیروزی دیرهنگام شاگردانش در بازی یکشنبه شب مقابل اودینزه برای آنها توصیه‌ای جالب دارد. ناپولی آن بازی را به لطف گل دقیقه 90 تیمو باکایوکو با نتیجه 2 بر یک برد تا همچون بازی قبلی امتیاز از دست نداده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شاگردان گتوسو هنوز 9 امتیاز با میلان صدرنشین فاصله دارند و گتوسو معتقد است برای جبران این فاصله لازم است که گاهی اوقات شاگردانش زشت بازی کردن را هم یاد بگیرند.

گتوسو به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من از بازیکنانم به خاطر تکنیکی بازی کردن عصبانی نمی‌شوم. آنها زمانی این کار را انجام می‌‌دهند که بوی ترس به مشام‌شان نمی‌رسد. فکر می‌کنم که ما تیمی هستیم که همیشه خطراتی که به سمت‌مان می‌آید را احساس نمی‌کنیم. من می‌خواهم تیمی را ببینم که هرگز دست از تلاش نمی‌کشد. من نمی‌خواهم که تیمم یک فرصت را هم از دست بدهد و بلافاصله بعد از آن ببینم که مدافعان‌مان شروع به بحث با یکدیگر کنند که «اوه ما یک موقعیت را از دست دادیم». این یعنی که ما محکوم به خوردن گل هستیم. نه!

سرمربی ناپولی افزود: ما باید مانند یک تیم کار کنیم. باید در شرایطی که تحت فشار هستیم، خودمان را تقویت کنیم چون می‌دانم تیمی دارم که می‌تواند سال‌ها زیر فشار دوام بیاورد. البته این شیوه بازی ما نیست که به حریف اجازه دهیم ما را تحت فشار نگه دارد، اما معتقدم که تیم‌مان این پتانسیل را دارد که بهتر از الان زیر فشار بازی کند. شاید شما بگویید که ذهنیت بازیکنان را نمی‌شود هدایت کرد، اما من چنین باوری ندارم.

سری A| پیروزی ناپولی و لاتزیو مقابل رقبا

 

هافبک سابق میلان ادامه داد: اتفاقی که در جریان شکست خانگی‌مان مقابل اسپتزیا رخ داد، مرا عصبانی کرد، چون وقتی توپ به تیر دروازه‌مان خورد و برگشت ما پنج بازیکن نزدیک آن داشتیم که فقط توپ را تماشا کردند و تومازو پوبگا (بازیکن اسپتزیا) سریعتر واکنش نشان داد. این یعنی کمبود انگیزه و برای من پذیرفتنی نیست. ناپولی می‌خواهد همیشه زیبا بازی کند، اما گاهی اوقات کمی زشت بازی کردن هم خوب است. شما همیشه نمی‌توانید «بِرَد پیت» (هنرپیشه هالیوودی) مو بلوندِ چشم‌ آبی باشید. گاهی اوقات هم باید مانند من کمی زشت باشید. الان هم که از همیشه زشت‌تر هستم، چون به خاطر تزریق داروی کورتیزوم پُف کرده‌ام، اما حالم از گذشته بهتر است.

گتوسو به خاطر یک اختلال عصبی که باعث افتادگی پلک چشم راست او شده مدتی است که تحت درمان قرار دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنارو گتوسو ناپولی جنارو گتوسو ناپولی گاهی اوقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی سیزدهم اردیبهشت در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   اوقات شرعی در استان سمنان به این شرح است:

اذان صبح در سمنان ۳:۳۰
طلوع آفتاب ۵:۰۳
اذان ظهر ۱۱:۵۳
غروب آفتاب ۱۸:۴۴
اذان مغرب ۱۹:۰۳
نیمه شب شرعی ۲۳:۰۶

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی چهاردهم اردیبهشت در سمنان
  • اوقات شرعی ۱۳ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • اوقات شرعی سیزدهم اردیبهشت در سمنان
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد