Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از دغدغه ها و مشکلات مردم، اظهار کرد: اگر مجلس یازدهم نتواند به انتظارات مردم پاسخ مناسبی دهد هزینه های گزافی برای کشور به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، بهزاد علیزاده نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه (س) گفت: کشور عزیز ما،ا یران اسلامی در یکی از حساس ترین دوران تاریخ پر عظمت خود قرار دارد، آمریکا و صهیونیسم، دشمن منطقه ای، ترامپ، بایدن، تورم، بیکاری و رکود دشمن مشترک مردم این سرزمین هستند، دشمن دشمن است و کار آن تهدید، ترور، تحریم و محاصره اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افرود: دشمن از دشمنی مضایقه نمی کند، دفاع شجاعانه و عالمانه وظیفه ما است، تجربه نشان داده است که ما هیچ گاه در رویارویی نظامی با دشمن شکست نخوردیم و نمی خوریم، ولی در جنگ اقتصادی به دلیل سوء مدیریت ها آسیب پذیر نشان دادیم، امروز دشمن معیشت مردم را صحنه نبرد خود قرار داده است.

نماینده مردم دهلران در مجلس ادامه داد: بی ثباتی قیمت انواع کالاها و افزایش افسارگسیخته و لحظه ای آنها در سایه نبود نظارت مناسب، کاهش قدرت خرید مایحتاج روزانه مردم، بیکاری جوانان، وجود تبعیض در استخدام، عدم اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان و مشکلات معیشتی این قشر و سایر کارکنان دولت، مشکلات جامعه کارگری، عدم رعایت عدالت در همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و مشکلات حوزه بانوان، بلاتکلیفی وضعیت نیروهای حق التدریسی، نهضتی، شرکتی و نیروهای قرار دادی و سایر موارد مشابه از مهم ترین دغدغه های مردم است.

این عضو کمیسیون اظهار کرد: یقینا در این شرایط سخت، مردم از مجلس انقلابی انتظار اقدامات به موقع و کارشناسی شده برای کاهش بخشی از این نگرانی ها را دارند، اگر مجلس یازدهم نتواند به این انتظارات پاسخ مناسب دهد هزینه های گزافی برای کشور به دنبال خواهد داشت، اگر مدیران نگاه خود را به ظرفیت های داخلی عمیق تر کنند در جنگ افتصادی نیز پیروز میدان خواهیم بود، سوداگران و رانت خواران باید از ضیافت تصمیم گیران و تصمیم سازان خارج و با نصب العین قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و تقویت بعد نظارتی افق تازه ای بگشاییم تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: من فریاد زنان و مردانی هستم که خاک سرزمین خویش را چون جان خود محافظت کردند، صدای مرزنشینان ایلام، فریاد روستاییان، عشایر و دامداران فراموش شده و فریاد جوانان تحصیل کرده بیکار هستم، ایلام قهرمان از میدان جنگ سربلند بیرون آمد ولی در دوران جنگ افتصادی حال و روز خوشی ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم بهزاد علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی در دیدار دوره‌ای با معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش سایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.   موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.   اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند