Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی آلومینیوم اراک معتقد است این تیم کار سختی در دیدار با گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس دارد، اما کار رقبا سخت‌تر خواهد بود. - اخبار ورزشی -

حمیدرضا عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی 2 - 2 آلومینیوم اراک مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می‌دانستیم چه هدفی در بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گل اول بر مسابقه مسلط بودیم و مالکیت توپ و میدان تا دقیقه 35 با ما بود، اما دو تعویض اجباری در این دقیقه داشتیم که باعث شد ریتم بازی ما به هم بخورد و با همان یک گل به رختکن رفتیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی راجع به وضعیت بازی در 45 دقیقه دوم تصریح کرد: آلومینیوم در نیمه دوم دچار نوسان جزئی شد و روی دو اشتباه فردی گل خوردیم. این موضوع به خاطر فشار بالای بازی‌ها و زمان کم ریکاوری بازیکنان است. آنها در برخی دیدارها ممکن است نتوانند ریکاوری ذهنی خوبی داشته باشند و تمرکز تیم به هم بریزد. این اتفاق در دیدارهای بزرگ هم رخ می‌دهد. پس از دریافت گل دوم تلاش کردیم بچه‌ها را برگردانیم و از برنامه دیگری استفاده کنیم. در دقیقه 90 گل دوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندیم، اما فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم.

مطهری: چرا استقلالی‌ها قاطعانه نگفتند پنالتی‌های آلومینیوم درست بودند؟

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد مصدومیت متعدد بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: ما زمانی برای تمرین نداریم و هر چهار یا پنج روز یک بار بازی می‌کنیم. باید در این مدت ریکاوری، تست آمادگی جسمانی و تمرینات تاکتیکی را در نظر بگیریم و بازیکنان را تا بازی بعدی به اوج آمادگی برسانیم. این فشار باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. اسماعیل شریفات و امیر هوشمند مقابل ذوب‌آهن مصدوم شدند و امیدوارم به دیدار با گل‌گهر برسند. آنها از روز دوشنبه کارهای پزشکی خود را آغاز کردند.

عبداللهی درباره دو دیدار آینده شاگردان خطیبی مقابل گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس به تسنیم گفت: در تهران با تمام وجود مقابل استقلال بازی کردیم و شایسته شکست 2 بر صفر نبودیم. دو پنالتی برای ما گرفته نشد و موقعیت‌های بسیار خوبی ایجاد کردیم. خلق موقعیت مقابل استقلال یا تیم‌های دیگر نشان می‌دهد آلومینیوم می‌تواند نتایج بهتری هم بگیرد. مقابل استقلال یا دقایقی از دیدار با ذوب‌آهن، نوسانی در تیم ما پدیدار شد و این همان چیزی بود که بابت آن نگران بودیم. تیم خوبی داریم و این بازی‌ها برای ما سخت است، اما کار تیم‌های مقابل ما سخت‌تر خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی راجع به درگیری لفظی خود با سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: گزارشگر بازی گفت که من درگیری لفظی با نیمکت ذوب‌آهن داشتم که اینگونه نبود و یکی از مربیان دیگر ما مشغول صحبت بود. رحمان رضایی با داوران صحبت می‌کرد و نوع صحبت کادر فنی ذوب‌آهن با بازیکنان ما خوب نبود که مربی این تیم از ما عذرخواهی کرد. در صحنه پنالتی رضایی به گونه‌ای حرف می‌زد که بچه‌ها ما آن را توهین به خود می‌دانستند. البته مربی تیم ذوب‌آهن از ما عذرخواهی کرد و مشکل برطرف شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

بازی بزرگ هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ایران امروز در تهران بین پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد شد. دیداری که ۳ امتیاز آن اهمییت زیادی دارد و می‌تواند در تعیین تیم قهرمان سرنوشت ساز باشد. پرسپولیس که در بازی قبلی خود مقابل آلومینیوم در ضربات پنالتی مغلوب شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز بازی خانگی امروز دارد. در بازی قبلی پرسپولیس امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند را در اختیار نداشت.

همچنین وحدت هنانوف و سعید صادقی هم به دلیل سرماخوردگی همراه کاروان پرسپولیس راهی اراک نشدند. دو بازیکن سرماخورده پرسپولیس این هفته به تمرینات گروهی اضافه شدند و عالیشاه هم با رفع مصدومیتش مشکلی برای همراهی قرمز‌ها ندارد. وضعیت بیرانوند برای بازی امروز نامشخص است. هرچند بازی کردن بیرانوند ریسک بزرگی محسوب می‌شود و خیلی‌ها اعتقاد دارند بیرانوند برای بازی کردن نباید خیلی عجله کند. در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس قرار بود دوباره امیررضا رفیعی درون دروازه قرار بگیرد. با این حال احتمال ضعیفی هم برای بازی کردن بیرانوند وجود دارد.

به غیر از بیرانوند سایر مصدومان پرسپولیس به بازی مقابل سپاهان خواهند رسید و تنها غایب قرمز‌ها برای بازی امروز دانیال اسماعیلی فر است که به دلیل حرکت منشوری در بازی با صنعت نفت از همراهی تیمش در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان محروم شد. انتخاب جانشین دانیال برای این بازی یکی از دغدغه‌های کادرفنی پرسپولیس بود. در بازی با آلومینیوم و در نیمه دوم اسماعیلی فر یک خط جلوتر آمد و فرشاد فرجی در پست مدافع راست به میدان رفت. عملکرد فرجی در بازی با آلومینیوم خیلی خوب نبود و وینگر‌های آلومینیوم بار‌ها از سمت راست نفوذ کردند و حتی گل چهارم این تیم هم از همین جناح به ثمر رسید.

حالا از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده وحدت هنانوف به جای فرجی انتخاب اصلی اوسمار برای حضور در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس است و جانشین اسماعیلی فر خواهد شد. انتخاب تقریبا عجیبی که خیلی‌ها را متعجب خواهد کرد. وحدت مدت‌ها مصدوم بود و هفته‌هاست که برای پرسپولیس به میدان نرفته است. همچنین امید عالیشاه با رفع مصدومیتش جانشین خدابنده لو در ترکیب اصلی خواهد شد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و بیرانوند در آخرین لحظه در ترکیب اصلی قرار نگیرد، ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بزرگ این هفته مقابل سپاهان به این شکل خواهد بود: امیررضا رفیعی، وحدت هنانوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود