Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در یکصد و نود و ششمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که روز سه‌شنبه تشکیل شد، با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و ضرورت افرایش تعامل و گفت‌وگوی مجلس و دولت در زمان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: مسایل کلان و راهبردی کشور می‌بایست به دور از تنش و رفتارهای سیاست‌زده در فضای آرام و منطقی، تدبیر و برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه و در پی بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، وزیر جهاد کشاورزی گزارش روند تحقق برنامه‌های افزایش تولید دانه‌های روغنی و خوراک دام و طیور را ارایه کرد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس جمهور با بیان اینکه امنیت غذایی یکی از ارکان توسعه پایدار جوامع به حساب می‌آید، طرح توسعه کشت دانه‌های روغنی را از مصادیق تحقق جهش تولید، خودکفایی ملی و گامی برای تامین امنیت غذایی کشور توصیف کرد و اظهار داشت: توسعه کشت دانه روغنی با ویژگیهای اقلیمی کشور و با توجه به نیاز کشور به واردات روغن به صورت جدی در دستور کار دولت و وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته و بارقه‌ای از امید را در عرصه خودکفایی روغن خوراکی ایجاد کرده است.

روحانی تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان، به دستور مقام معظم رهبری سطح زیر کشت دانه‌های روغنی به صورت جهشی افزایش داده‌ایم، چرا که کشت دانه‌های روغنی با توجه به نیاز کشور به کنجاله و روغن خوراکی اهمیت زیادی دارد و وزارت جهادکشاورزی نیز برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه انجام داده است و از حمایت دولت در سیاست‌های کلان اقتصادی برخوردار است.

در این جلسه مقرر شد، طرح وزارت جهاد کشاورزی با بررسی‌های مشترک با سازمان برنامه و بودجه نهایی شده و در اولویت طرح های زیر ساختی کشور قرار گیرد.

2727

کد خبر 1475561

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی دانه های روغنی کشت دانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم اینکه تهران پایتخت است، این تصور وجود دارد که دارای امکانات است اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور، همین استان تهران است.

وی افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع شود.

خلجی اظهار کرد: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفرهای استانی آقای رییسی، به سفر به استان تهران هم از توجه شود؛ حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌ها مورد بازدید وی قرار بگیرد و تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

وی‌ادامه داد: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 6094022

دیگر خبرها

  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • تولید ۱۰۰ هزار تن دانه‌های روغنی در اردبیل