Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیانیه اتحادیه علمای یمن آمده است: این تصمیم ظالمانه، رسوایی سیاسی دیگر و گامی دیوانه‌وار بدون توجه به تبعات از سوی رئیس جمهور دیوانه و روانی یعنی ترامپ و سردمداران آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، در بیانیه اتحادیه علمای یمن آمده است: این تصمیم ظالمانه، رسوایی سیاسی دیگر و گامی دیوانه‌وار بدون توجه به تبعات از سوی رئیس جمهور دیوانه و روانی یعنی ترامپ و سردمداران آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بیانیه افزود: این تصمیم بر عزم و قدرت و تصمیم به رویارویی برای مقابله با خطر و مقابله با زورگویی آمریکا می‌افزاید و مردم یمن را حول رهبرانشان گرد خواهد آورد و انگیزه قوی برای بسیج مردمی و حضور در جبهه های جنگ علیه متجاوزان ایجاد می‌کند.

 

در این بیانیه آمده است: آمریکا عین تروریسم است که به اقدامات تروریستی و شنیع  و وحشیانه در حق مردم خود از زمان تاسیس شومش روی آورده است و به اقدامات تروریستی و وحشی گری و جنگ افروزی می‌پردازد.

 

اتحادیه علمای یمن بیان کرد: اینکه مقامات دولت هتل نشین(دولت دست نشانده ریاض در یمن) به شدت از این تصمیم آمریکا استقبال کرده و شادمانی رهبران و رسانه‌های «حزب الاصلاح» به این تصمیم، گواه و سند جدیدی بر مزدوری آنها و اینکه تحت رهبری آمریکا هستند، است.

 

در بیانیه اتحادیه علمای یمن آمده است: بزرگترین و خطرناک‌ترین تهدید برای امنیت بین‌المللی و اسلامی و کشتیرانی همان آمریکاست که در بهانه تراشی و توجیه برای پیاده کردن سیاست‌های خصمانه خود و اجرای نیات توسعه طلبانه خود، مهارت دارد. آمریکا و حامیان و استقبال کنندگان از این تصمیم باید مسئولیت تبعات اخلاقی ، سیاسی، تاریخی، نظامی، امنیتی و اقتصادی این تصمیم را برعهده گیرند. از علما، حکما، عقلا و نخبگان امت اسلامی و همه مراکز پژوهشی و علمی و می‌خواهیم که موضع روشن و آشکار در قبال سیاست ظالمانه آمریکا و تصمیمات خصمانه آن اتخاذ کنند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمله عربستان به یمن تجاوز به یمن بحران یمن یمن اتحادیه علمای یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر