Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛  ارسلان زارع در دیدار با جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، با بیان اینکه حوزه های گردشگری و خدمات، بخش قابل توجهی از اشتغال در استان را اختصاص می دهند که با شیوع کرونا دچار آسیب شده اند، خواستار تداوم حمایت های دولت شد.

تعداد پرونده های تشکیل شده برای دریافت تسهیلات کرونا در استان را ۲۹ هزار و ۴۸۶ فقره پرونده برای ۴۴ هزار و ۲۱۴ نفر شغل در استان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم حمایت یارانه ای وزارت جهاد کشاورزی از نوغانداری استمرار این رویکرد را موجب احیاء این صنعت در استان خواند. ٩ هزار و ٩٢ خانوار در گیلان به پرورش کرم ابریشم مشغول هستند که سالانه حدود  ۴۹۳ تن پیله ابریشم تولید می کنند

زارع در ادامه گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و نیز طرح‌های مهم عمرانی استان ارائه داد.
نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با اشاره به برنامه صادرات کالاهای غیرنفتی از گیلان، تحقق برنامه هدف‌گذاری شده صادرات غیرنفتی استان طی ۹ ماه سال جاری را یادآور شد.

طی ۹ ماه امسال ۴۷۶ هزار و ۴۹۷ تن انواع کالاهای غیرنفتی شامل انواع خشکبار، صنایع غذایی، محصولات کشاورزی، مصالح ساختمانی، محصولات پلاستیکی و ملامین، مواد معدنی، شیشه و آیینه و محصولات صنعتی به ارزش ۳۰۹ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۱۵۰ دلار به کشورهای آذربایجان، روسیه، امارات، عراق و سایر کشورهای آسیای میانه صادر شده است.

میزان صادرات کالاهای غیرنفتی استان گیلان طی ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش هفت درصد رشد را نشان می‌ دهد.

برچسب‌ها استانداری گیلان صادرات غیر نفتی اقتصاد کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گیلان صادرات غیر نفتی اقتصاد کرونا استانداری گیلان صادرات غیر نفتی اقتصاد کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، گفت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح (خشت و.) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.   وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.   رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان