Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: آزادی بیان و موضوعاتی مانند آن از جمله حقوق بشر و امثالهم که دارای بار ارزشی بوده بخشی از برنامه‌ها و راهبردهای غربی‌هاست که یک کارکارد دوگانه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیلبه نقل از دفتر اطلاع‌رسانی نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس، محمود عباس‌زاده درباره نقش آزادی بیان در ایالات متحده آمریکا و انسداد حساب کاربری دونالد ترامپ در توییتر، اظهار داشت: آزادی بیان و موضوعاتی مانند آن از جمله حقوق بشر و امثالهم که دارای بار ارزشی بوده بخشی از برنامه‌ها و راهبردهای غربی‌هاست که یک کارکارد دوگانه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنان ابتدا با استفاده از این تعابیر سعی می‌کنند تا به عنوان ابزار فشار علیه سایر کشورها استفاده کرده و خودشان را مدعی به رعایت و صیانت از این ارزش‌ها معرفی می‌کنند.

عباس‌زاده ادامه داد: اگر منافع خودشان در میان باشد، حتی لحظه‌ای برای رد و ترد این ارزش‌ها درنگ نخواهند کرد و ما باید نسبت به رفتارهای دوگانه غرب کاملا هوشیار و آماده باشیم.

فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟| از حاج قاسم تا شهید فخری‌زاده؛ سانسور شدید قهرمانان ملی ایران توسط مدعیان آزادی بیانپوتین: تحت نام "آزادی بیان" نباید احساسات مسلمانان را آزرده کردنماینده ولی‌فقیه در گلستان: غرب درباره آزادی بیان دروغ می‌گوید/می‌خواهند اذهان مسلمانان را از عادی‌سازی روابط با اسرائیل منحرف کنند

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: غربی‌ها برای رسیدن به منافع خودشان نه تنها آزادی بیان و حقوق بشر را به راحتی زیرپا می‌گذارند بلکه به اقداماتی چون ایجاد داعش، تروریسم دولتی، بمب اتمی، سلاح‌های بیولوژیکی و تجهیزات شکنجه و خشونت نیز روی می‌آوردند. آنان به راحتی در فلسطین دست به کودک‌کشی می‌زنند و جالب آنجاست که به هیچ NGOیا سازمانی هم اجازه ورود به مساله و مطالبه‌گری هم نمی‌دهند. این شیوه راهبردی غرب است که بعد از جنگ جهانی دوم دنبال کرده و امروز بخشی از مناسبات حاکم بر نظام بین‌المللی است.

انتهای پیام/145/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر روز پنجشنبه در آیین استقبال از شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که شهدا موجب برکت هر جامعه‌ای هستند، گفت: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت این کشور مرهون جانفشانی شهداست.

ساتاندار ایلام، آرمان و اهداف شهدا را اعتلای قرآن، دین اسلام و اعتلای نظام اسلامی و توجه به اصول دینی ذکر کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم پاسدار شهدا باشیم که جان خود را برای اعتلای نظام اسلامی و پاسداری از خاک این کشور فدا کردند.

بهرام‌نیا بیان داشت: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آن‌ها برداریم.

استاندار ایلام با اشاره به استقبال باشکوه مردم از این شهید بزرگوار، گفت: مردم و مسئولان استان از این شهید استقبال باشکوهی داشتند. به خانواده این شهید و مردم استان تسلیت عرض می‌کنم.

کد خبر 6095244

دیگر خبرها

  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • حاکمیت باید کارگران را با حقوق خود آشنا کند
  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • آمریکایی‌ها درباره حقوق بشر فقط لفاظی می‌کنند
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد