Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@12:31:35 GMT

علت قطعی گسترده برق پایتخت چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۰۱۳۴

علت قطعی گسترده برق پایتخت چه بود؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی، درباره قطع برق برخی منازل در مناطق ۲، ۳، ۶، ۹، ۱۱،۱۳ و ۱۴ اظهار داشت: در برخی از مناطق کشور محدودیت موقتی بدنبال موضوع محدودیت سوخت نیروگاه‌ها اعمال شده است که باعث شد در برخی مناطق خاموشی مقطعی داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه خاموشی مقطعی بود امکان اطلاع رسانی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: به محض اینکه مشکل سوخت و محدودیت تامین گاز برطرف شود، خاموشی نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: اگر مردم ۱۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند مشکل قطعی برق نخواهیم داشت.

رجبی مشهدی درباره مذاکره با وزارت نفت برای تامین بیشتر سوخت گفت: با تامین گاز خانگی است که امیدواریم با صرفه جویی این موانع برطرف شود.

 رجبی مشهدی از هموطنان خواست که در راستای کمک به حفظ پایداری شبکه برق و تامین گاز همه مناطق، با خاموش کردن  لامپ‌های اضافی در منزل و محل کار، پوشیدن لباس گرم در منزل و کاهش یک درجه ای دمای هوای منزل و محل کار، در این اقدام به دست اندرکاران صنعت برق و گاز همکاری کنند.

پربیننده ترین وابستگی آمریکا به نفت خاورمیانه پایان یافت ایجاد ظرفیت‌های جدید فروش و صادرات نفت/ دست بالای ایران برای مذاکره جدید با شرکت‌های خارجی کاهش قیمت نفت به دنبال افزایش مبتلایان کرونا در چین/ اعلام محدودیت‌های جدید در مرکز شیوع بازداشت مدیرعامل پتروشیمی رازی اختصاص ١٠میلیارد متر مکعب گاز طبیعی برای عرضه در بورس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برق پایتخت صرفه جویی صنعت وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم

مدیرعامل توانیر با اشاره به ساعت فعالیت استخراج‌کنندگان مجاز رمزارز در ایام گرم سال، از جریمه ۱۰۰ برابری فعالان غیر مجاز این بخش در تابستان پیش رو خبر داد.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مصطفی رجبی مشهدی» مدیرعامل توانیر در حاشیه آیین رونمایی از کمپین انرژی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون برنامه این شرکت برای مصرف برق ماینر‌های رمز ارز در فصل گرم سال گفت:برای کسانی که به صورت مجاز فعالیت استخراج رمز ارز را دنبال می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم که از ساعت دو بامداد تا ۹ صبح که ساعت بار حداقل است، بتوانند فعالیت خود را داشته باشند. اما برای کسانی که در واقع به صورت غیر مجاز از شبکه برق استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی پیش‌بینی شده است.


مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: اگر ماینر‌هایی کشف شود، ضبط شده و تقدیم مقامات قضائی کشور می‌شود. بر اساس قوانین جدید، این ماینر‌ها امحا خواهند شد و جرایم سنگین بیش از ۱۰۰ برابر قیمت انرژی برای متخلفان پیش‌بینی شده است.


وی با تاکید بر این نکته که استفاده غیر مجاز از ماینر روند برق‌رسانی به مشترکان را مختل خواهد کرد، افزود: از همین جا از هموطنان می‌خواهم از طریق سامانه برق من، ماینر‌های غیر مجاز را گزارش دهند.


مشروح گفته‌های رجبی مشهدی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ماینر غیر مجاز ، رمز ارز ، توانیر ، صنعت برق ، مصرف برق ، رجبی مشهدی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9s

دیگر خبرها

  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت