Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@05:36:04 GMT

نیروگاه ها گازوئیل پرگوگرد می سوزانند نه مازوت

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۰۱۴۲

نیروگاه ها گازوئیل پرگوگرد می سوزانند نه مازوت

به گزارش خبرنگار مهر، آرش حسینی میلانی رییس کمیته محیط زیست شورای شهرتهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر درجمع خبرنگاران گفت: شورای شهر رسماً به محیط زیست اعلام کرده است که اگر مازوت سوزی درصنایع و نیروگاههای مستقر اطراف تهران در حالانجام است، به شورا اعلام کنند تا ما اقدام علیه این اقدام به مراجع قصایی شکایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: براساس اعلام مراجع مورد اعتماد در حال حاضر مازوت در نیروگاه‌ها و صنایع مصرف نمی‌شود، اما گازوییل پر گوگرد درحال مصرف است.
وی با اشاره به تشکیل جلسه کمیسون اصل ۹۰ درخصوص آلودگی هوای شهرها، ابراز داشت: در این جلسه دستگاه‌ها در جریان تکالیف خود قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: شورای شهر اختیاراتش مثل مجلس نیست و اختیارات مجلس وسیع‌تر است.
حسینی میلانی درخصوص شرایط تعطیلی تهران براساس قوانین نیز توضیح داد: در شرایط اضطرار که کمیته اضطرار مسئولیتش را دارد اگر ۴ روز پی در پی هوای شهر در شرایط ناسالم باشد و یا ۴۸ ساعت میانگین غلظت آلاینده‌ها بالای ۲۰۰ قرار گیرد، شهر باید تعطیل شود اما باز هم این تصمیم به صلاحدید کمیته اضطرار است.

کد خبر 5120416 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: سوخت مازوت آلودگی هوا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش آلودگی هوا شورای شهر شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران محسن حاجی میرزایی تذکر به شهردار تهران موتورسیکلت برقی پیروز حناچی وضعیت راهها شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه

قرار است شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را پشت در‌های بسته به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گور‌های جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. ۲ گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

دیگر خبرها

  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود