Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:27:16 GMT

آینده تجاری ترامپ زیر سایه جنون سیاسی

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۰۲۲۷

آینده تجاری ترامپ زیر سایه جنون سیاسی

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، دویچه بانک مهمترین بانک وام دهنده به ترامپ با حدود ۳۴۰ میلیون دلار وام معوقه به سازمان ترامپ است، سازمانی که در حال حاضر تحت کنترل و نظارت پسران رئیس جمهوری آمریکا قرار دارد.

«کریستیانا ریلی» رئیس بخش عملیات آمریکا در دویچه بانک حمله به ساختمان کنگره را محکوم کرد و گفت: ما به قانون اساسی مان افتخار می کنیم و در کنار کسانی هستیم که درصدد حفظ آن برای تضمین حمایت از اراده و خواست مردم و انتقال مسالمت آمیز قدرت در آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رویترز چندی پیش گزارش داد که دویچه بانک در پی راه هایی برای قطع ارتباط خود با ترامپ پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکاست.

این بانک همچنین پیشتر اعلام کرد کارمندانی که مسئول وام دادن به ترامپ و جرد کوشنر داماد وی بودند، استعفا داده اند.

بانک مزبور تاکید کرد که "رزماری ورابلیک" و "دومنیک اسکالزی" استعفای خود را اعلام کردند که از سوی  مدیریت دویچه بانک پذیرفته شده است.

در این میان باید گفت که عملکرد ترامپ در بخش املاک نیز چندان موفق نبوده است ، به طوری که ترامپ برای پرداخت بدهی هایش که بر اساس آمار فوربس دو و نیم میلیارد دلار است، باید تقریبا همه دارایی های ارزشمند خود را در بخش املاک بفروشد. این در حالیست که براساس تحلیل های واشنگتن پست دارایی های ترامپ به ویژه در بخش هتلداری و تفریحگاه ها بشدت در معرض آسیب ناشی از همه گیری کرونا و تبعات فعالیت سیاسی تفرقه برانگیز او بوده است.

 نویسنده نشریه نیویورکر نوشت ،به تازگی یک بانکدار نیویورکی که ترامپ را دهه هاست می شناسد درباره آینده ترامپ گفته است هیچ بانکی حتی دویچه بانک هم که به او وام می داد، حاضر به همکاری با ترامپ نخواهد بود. نام ترامپ به یک بدهکار بزرگ تبدیل شده است.

۱۷دی ماه همزمان با شمارش نهایی آرای مجمع گزینشگران در نشست مشترک مجلس نمایندگان و مجلس سنا، جمعی از هواداران ترامپ بنابر فراخوانی که وی در هفته های قبل برای حضور در واشنگتن دی. سی داده بود، با تحریک وی به ساختمان کنگره یورش بردند. برخی از خبرنگاران رسانه های غربی از قصد ترور و گروگانگیری مقامات ارشد آمریکایی در این هجوم خبر دادند. حمله هواداران ترامپ به کنگره آمریکا ۵ کشته به همراه داشت که یک تن از آنان افسر پلیس است.

برچسب‌ها دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور دویچه بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور

۲۶۱ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899908

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • ببینید | حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی